Preghiera skriver:
Årh det er jeg ked af at høre
Tror du ikke du kan få ham til at snakke om det UDEN at det virker som om du prøver at overtale ham til noget... bare høre ham hvad hans tanker er? Fx kunne du starte med at fortælle at du jo faktisk OGSÅ kan blive nervøs ved tanken (det er jo vildt stort!
) -sådan tænker jeg også en gang imellem...
Håber ikke det er noget i bliver helt splittede og uvenner over 
Årh ja! Stærste "tricker" er også bare at se dem med børn suk!!
Min kæreste er pædagog, jeg har små søskende og vi har generelt mange børn i vores vennekreds (*misundelig*) så ser ham tit med børn... Han er bare SÅ go' og vi er HELt enige om opdragelse 
ARRRGH JEG VIL HA' ET BARN!!! 
Jeg gider bare næsten ikke at prøve mere.
Vil nemlig slet ikke han skal føle sig presset. - Men han havde så snakket med hans moar om økonomi og baby og kom såååå glad hjem og fortalte og fortalte det hele nok skulle gå og vi sagtens kunne klare det osv. Og så trak han i land igen = KLART kolde fødder.
Har fortalt ham at det er et stort skridt og at jeg også er bange. Men glæder overskygger det. Og at der jo også kan gå LAAAAANG tid inden der sker noget. Bare fordi man smider pillerne er det jo ikke = med baby. desværre.
Så nu tror jeg bare jeg ligger den på hylden lidt, selvom det er svært. Og så ser vi på det på et senere tidspunkt.. Håber han snart melder sig igen <3
Vi bliver bestemt ikke uvenner over det.
Jeg vil nemlig ikke presse ham så ingen uvenskab her.
HELDIGVIS. 
Jaah det er så lækkert at se dem med børn.
Uh'uh det kilder helt i mavsen.
Dejligt med en pædagog mand. 
Herhjemme håber jeg vi bliver enige om opdragelsen. Jeg har min formodning om hvordan den bliver (kommer fra et PROBLEM hjem, så det skal på ingen måde ligne noget nær det jeg har oplevet), manden er på sin vis enig, dog har jeg nogen ret hårde grænser jeg ved jeg kommer til at skulle slekke lidt på. Også bliver svigermor muligvis en hæmsko. Vi kan ikke 100% sammen fordi hun og min kæreste ikke har klippet navlestregen endnu. Og jeg er bestemt ikke enig i hendes opdragelse af hendes drenge. Og hun er sådan en rigtig BLANDEmaskine. GRR
Anmeld