Nu er det ikke sjovt længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Er allerede blevet sindsyg af det, hehe.

Altså det kan være så mange ting, men blodprop var den væreste mulighed, så de er helt rolige og så længe jeg ikke for mere ondt, kan de ikke rigtig gøre noget, for lillepigen skal helst ikke udsættes for alt for meget medicin osv.

Kan følge dig nu har jeg været sygmeld fra uge 4 af så tiden den er sku lang og kan ikke bare lige går en tur for ved jo ikke hvad mit bækken lige kan holde til dem dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Kan følge dig nu har jeg været sygmeld fra uge 4 af så tiden den er sku lang og kan ikke bare lige går en tur for ved jo ikke hvad mit bækken lige kan holde til dem dag

Ja, så er det heller ikke sjovt, i hvert fald.

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jamen det gør heller ikke særlig ondt, spænder bare helt vildt og fik de slemmeste kramper om natten til tirsdag og skulle alligevel til læge, nævnte det så og hun tjekke nogle ting og sendte mig på sygehuset. Jeg troede måske jeg bare stadig havde blærebetænnelse, så det var lidt vildt, at noget som bare irreterede mig, måske kunne være noget så vildt, som en blodprop.

Det lyder da godt nok lidt vildt

Har ellers hørt at kramper i benene er ret almindeligt, når man er gravid - oplever det også selv tit. Følte du noget "anderledes"?

Men dejligt at du kom hjem igen Ville ikke være sjovt at bruge sin tid på hospitalet nu! Det venter vi lige med til fødslen

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det lyder da godt nok lidt vildt

Har ellers hørt at kramper i benene er ret almindeligt, når man er gravid - oplever det også selv tit. Følte du noget "anderledes"?

Men dejligt at du kom hjem igen Ville ikke være sjovt at bruge sin tid på hospitalet nu! Det venter vi lige med til fødslen

Det er også ret naturligt, bare ikke kun i et ben, det er der de blev bekymret.

Det følels bare som en lang optakt til de slemmeste kramper, du tænker bare "f### det gør nas, når det engang vil starte".

Ja og så, at man intet aner, det er noget andet efter fødselen, der ved man i hvert fald nogenlunde, hvad der sker og skal ske.

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Det er også ret naturligt, bare ikke kun i et ben, det er der de blev bekymret.

Det følels bare som en lang optakt til de slemmeste kramper, du tænker bare "f### det gør nas, når det engang vil starte".

Ja og så, at man intet aner, det er noget andet efter fødselen, der ved man i hvert fald nogenlunde, hvad der sker og skal ske.

Ahh på den måde - det lyder da godt nok mystisk. Og man undrer sig jo altid ekstra meget, når lægerne så heller ikke forstår det.

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahh på den måde - det lyder da godt nok mystisk. Og man undrer sig jo altid ekstra meget, når lægerne så heller ikke forstår det.

Jeps, men nu er det på mit dårlige ben, så tror bare det er hoften der har fundet en ny måde, at brokke sige på, om der er en nerve i klamme et sted eller muskelen er overbelastet, ja pas, men magter ikke flere bekymringer

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jeps, men nu er det på mit dårlige ben, så tror bare det er hoften der har fundet en ny måde, at brokke sige på, om der er en nerve i klamme et sted eller muskelen er overbelastet, ja pas, men magter ikke flere bekymringer

Hehe elsker dit lette humør

Nej ingen grund til bekymringer! Det gider vi ikke

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe elsker dit lette humør

Nej ingen grund til bekymringer! Det gider vi ikke

Synes lidt det er en bagatel, ved siden af alt det andet numse der sker for tiden, plus, hvis jeg lod det går mig op, jamen så ville jeg efterhånden går helt i stå.

Men tak..

Nej, bebserne fylder nok i vores hoveder, der er ikke plads til andet

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Synes lidt det er en bagatel, ved siden af alt det andet numse der sker for tiden, plus, hvis jeg lod det går mig op, jamen så ville jeg efterhånden går helt i stå.

Men tak..

Nej, bebserne fylder nok i vores hoveder, der er ikke plads til andet

Det kan jeg udemærket godt sætte mig ind i Det er også kun sundt at have en positiv indstilling!

Nej, der er jeg også glad for, at jeg er gået på barsel. Jeg kunne da overhovedet ikke koncentrere mig om at gå i skole til sidst hehe

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det kan jeg udemærket godt sætte mig ind i Det er også kun sundt at have en positiv indstilling!

Nej, der er jeg også glad for, at jeg er gået på barsel. Jeg kunne da overhovedet ikke koncentrere mig om at gå i skole til sidst hehe

Ja, så må man jo prøve

Ha ha, hehe, de fylder meget i vores hoveder, specielt lige nu er det slut indretningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.