Nu er det ikke sjovt længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Kofoed.

Jeg har haft en skod dag i venteværelser.

Var til lægen i morges, da jeg har det af h til for tiden, både fysisk og psykisk. Og det man tænker ikke er noget, men man bare vil nævne i farten, ender så med en indlæggelse, love it eller

Så først 1½ time i min læges venteværelse, så en lille time hos akut modtagelsen (som deler venteværelse med skadestuen, hvis indgang er under total renovering). Så kommer man ind i ½ time, for taget blodprøver og bliver igen sendt ud i venteværelset. Efter 3½ time, med to henvendelser fra en MEGET sulten gravid for vi endelig svar....

"Du skal lige have en spøjte og en støttestrømpe og så kommer du hjem og sove, så skal du komme igen til scanning imorgen" HVORFOR skal jeg vente 3½ time på DET svar?!?!

Så er hjemsendt for natten. Skal nok give besked, når vi med, hvad der er sket og skal ske.

Heldigvis ikke noget med lillepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

SaNiNa

Stort til dig.

Det er bare så hårdt sådan noget med Nicklas røg jeg også frem og tilbage på syghuset og syntes virkelig slet ikke de tog os særlig seriøst.

Jeg viste jo slet ikke noget om at være gravid og hvordan det føltes andet end jeg bestem ikke hvade det godt.

Men dejligt du bliver scannet idag.

Jeg er selv blevet indkaldt til en ekstra scanning i næste uge og skal have taget en masse blodprøver også fordi jeg er begynd at bliver rigtig dårlg igen har slet igen appetit selvom jeg er mega sulten hele tiden.

Håber du giver en lille opdatering herinde når du kommer hjem igen

Anmeld

22. juni 2011

Ka+Ma=Be

Øv hvor kedeligt at høre Det er ikke spor sjovt, ikke at vide, hvad der foregår rundt om en.

Men dejligt at lillepigen har det godt  Håber du kommer med en god opdatering senere!

Mange kram til dig

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

Update:

Så er jeg hjemme igen. Starter med benet;
Til scanningen kunne de intet se, men da smerterne kun er i et ben, skal jeg til endnu en scanning i næste uge. De kan heller ikke sige om der har været noget eller om der er noget under optakt, så flyve og lange køreture er off limit, må dog stadig lige tage på miniferie ved svingermor i Løkken, men det er også kun lige, at jeg for lov.

Maven:
Jamen lillepigen er lidt uvenner med den scanner, eller er den sjov at lege med, tror hun slog den små 10 gange på de 10 minutter han scannede. Hun vokser nogenlunde efter kurven og vejer nu 1025. Tvilling b er tilgengæld blevet betydelig mindre, især på maven og fostervand er der stadig næsten intet af, så det går som det skal/bør gøre.

Tak for jeres kram

Anmeld

22. juni 2011

SaNiNa

Hvor er det godt de små har det godt. men dog ikke så godt med dig vi må håbe de finde ud af hvorfor du har så ondt...

Tror også det er godt du ikke skal holdes hjemme og ikke have mulighed for at komme lidt ud man bliver sindsyg.

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det godt de små har det godt. men dog ikke så godt med dig vi må håbe de finde ud af hvorfor du har så ondt...

Tror også det er godt du ikke skal holdes hjemme og ikke have mulighed for at komme lidt ud man bliver sindsyg.

Er allerede blevet sindsyg af det, hehe.

Altså det kan være så mange ting, men blodprop var den væreste mulighed, så de er helt rolige og så længe jeg ikke for mere ondt, kan de ikke rigtig gøre noget, for lillepigen skal helst ikke udsættes for alt for meget medicin osv.

Anmeld

22. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeg har haft en skod dag i venteværelser.

Var til lægen i morges, da jeg har det af h til for tiden, både fysisk og psykisk. Og det man tænker ikke er noget, men man bare vil nævne i farten, ender så med en indlæggelse, love it eller

Så først 1½ time i min læges venteværelse, så en lille time hos akut modtagelsen (som deler venteværelse med skadestuen, hvis indgang er under total renovering). Så kommer man ind i ½ time, for taget blodprøver og bliver igen sendt ud i venteværelset. Efter 3½ time, med to henvendelser fra en MEGET sulten gravid for vi endelig svar....

"Du skal lige have en spøjte og en støttestrømpe og så kommer du hjem og sove, så skal du komme igen til scanning imorgen" HVORFOR skal jeg vente 3½ time på DET svar?!?!

Så er hjemsendt for natten. Skal nok give besked, når vi med, hvad der er sket og skal ske.

Heldigvis ikke noget med lillepigen

Jamen, hvad er der lige sket? Forstår bare i tråden at at du fik taget blodprøver osv? 

Ventetiden ved lægen eller på sygehuset, synes jeg generelt er røvsygt... 

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jamen, hvad er der lige sket? Forstår bare i tråden at at du fik taget blodprøver osv? 

Ventetiden ved lægen eller på sygehuset, synes jeg generelt er røvsygt... 

De troede jeg havde en blodprop i benet, men ingen aner hvad det var eller nærmere er, da det endnu ikke er gået over. Så var lige indlagt i et døgn, men blev (heldigvis) sendt hjem og sove.

Anmeld

22. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

De troede jeg havde en blodprop i benet, men ingen aner hvad det var eller nærmere er, da det endnu ikke er gået over. Så var lige indlagt i et døgn, men blev (heldigvis) sendt hjem og sove.

Ah... Har slet ikke opfattede du har haft smerter/ondt i benet... Dejligt du kom hjem til din egen seng... 

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

Ah... Har slet ikke opfattede du har haft smerter/ondt i benet... Dejligt du kom hjem til din egen seng... 

Jamen det gør heller ikke særlig ondt, spænder bare helt vildt og fik de slemmeste kramper om natten til tirsdag og skulle alligevel til læge, nævnte det så og hun tjekke nogle ting og sendte mig på sygehuset. Jeg troede måske jeg bare stadig havde blærebetænnelse, så det var lidt vildt, at noget som bare irreterede mig, måske kunne være noget så vildt, som en blodprop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.