Mathildes opstart i vs, går bare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2008

Lulle25

Ikke godt. Hun er normalt ikke den pige der græder eller er ked af det, men hun græder og græder simpelthen når jeg skal gå og sige bare moaaaar. I dag blev jeg ude på gangen for at se om det blev bedre, men nej det blev værre og værre. Så ringede derned for at høre om jeg skulle komme ind igen. Er selv helt ude af den, for sådan er min lille pige bare ikke.

Mit hjerte bliver helt knust når min lille pige bliver så ked af det.

Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Rasmine

ÆV, sikke noget lort.
Har de nogle forslag i vs?

Kender det, det gør bare SÅ ondt indeni, at gå derfra.
Og man kan slet ikke få ro, det sidder og gnaver i baghovedet hele tiden.

Anmeld

5. december 2008

Lulle25

Ja det er noget rigtig pis. De har ikke rigtig nogen forslag i vuggestuen i forhold til hvordan vi så skal gøre det? Men de siger at det er en god reaktion, det ville jo også være mærkeligt hvis hun ikke reagerede. Men puha hvor har jeg bare haft det skidt. Hentede hende kl 11, så skulle vi lige blive og spise med og lege lidt, så klokken blev 12 inden vi kørte , for hun havde så travlt med at lege, mest med mig, men så var det jo dernede

Håber snart det bliver bedre for skal jo starte på arbejde på onsdag, og hold da op jeg er glad for jeg har holdt denne uges ferie og 2 omsorgsdage i næste uge.

Anmeld

5. december 2008

Tikki

puuuha øv øv - Iza er ikke startet endnu, men jeg tror, hun vil reagere præcis som du beskriver, hvis jeg kender hende ret....... Hvad gør I, når du skal gå? Måske skal hun med ud til døren og vinke....eller måske skal hun sættes i en højstol med en figenstang en periode og en voksen lige ved siden af?

Jeg har oplevet rigtig mange måder at sige farvel på med de børn, jeg har haft kørt ind i vuggestue - nogle kan slet ikke tåle at se far eller mor gå ud af døren, nogle SKAL se dem gå ud af døren. Andre skal lege mens de siger farvel og andre skal spise....men det må vuggeren have et bud på, for hun skal da ikke græde så meget...øv.

Anmeld

5. december 2008

Tikki

Lulle25 skriver:

Ja det er noget rigtig pis. De har ikke rigtig nogen forslag i vuggestuen i forhold til hvordan vi så skal gøre det? Men de siger at det er en god reaktion, det ville jo også være mærkeligt hvis hun ikke reagerede. Men puha hvor har jeg bare haft det skidt. Hentede hende kl 11, så skulle vi lige blive og spise med og lege lidt, så klokken blev 12 inden vi kørte , for hun havde så travlt med at lege, mest med mig, men så var det jo dernede

Håber snart det bliver bedre for skal jo starte på arbejde på onsdag, og hold da op jeg er glad for jeg har holdt denne uges ferie og 2 omsorgsdage i næste uge.

jo jo selvfølgelig skal hun reagere, fordi hun ved hvor hun hører til og det er som de siger gode tegn..meeeeenn der er også grænser....

Anmeld

5. december 2008

Lulle25

Jeanette skriver:

puuuha øv øv - Iza er ikke startet endnu, men jeg tror, hun vil reagere præcis som du beskriver, hvis jeg kender hende ret....... Hvad gør I, når du skal gå? Måske skal hun med ud til døren og vinke....eller måske skal hun sættes i en højstol med en figenstang en periode og en voksen lige ved siden af?

Jeg har oplevet rigtig mange måder at sige farvel på med de børn, jeg har haft kørt ind i vuggestue - nogle kan slet ikke tåle at se far eller mor gå ud af døren, nogle SKAL se dem gå ud af døren. Andre skal lege mens de siger farvel og andre skal spise....men det må vuggeren have et bud på, for hun skal da ikke græde så meget...øv.

V har prøvet at sige farvel, både men hun spiste frugt, hvor alt er fint inden jeg siger farvel. Vi har prøvet at sige farvel mens hun leger, men dog ikke at hun har været ude og vinke, men det kan være vi skal prøve det. Det er så synd for hende.
Hun vil gerne være der, bare kun sammen med mig. Håber på snarlig bedring, for jeg kan ikke bære, at min ellers så glade prinsesse er så ulykkelig.

Håber at høre fra dig når Iza, hvornår skal hun stadig.

Knus Louise

Anmeld

5. december 2008

Astrid P

Åhh, det er det hårdeste i verden! Smilla var 1½ måned om at blive glad for vuggestuen, men nu elsker hun den virkelig også. Men for satan det var hårdt imens det stod på. Heldigvis er jeg studerende, og havde masser af tid til en god lang indkøring, for det havde hun brug for!

(fin lille mave, iøvrigt!)

KH Astrid

Anmeld

5. december 2008

Lulle25

Er glad for hun så endte med at blive glad for vuggestuen efter 1½mdr. så er der da lys forude. Jeg har kun 20 timer på arbejdet for tiden og håber sandelig de er fleksible, for tror også Mathilde får brug for en lang indkøring.

Tak for kommentaren om mavsen

Anmeld

5. december 2008

Tikki

Lulle25 skriver:

V har prøvet at sige farvel, både men hun spiste frugt, hvor alt er fint inden jeg siger farvel. Vi har prøvet at sige farvel mens hun leger, men dog ikke at hun har været ude og vinke, men det kan være vi skal prøve det. Det er så synd for hende.
Hun vil gerne være der, bare kun sammen med mig. Håber på snarlig bedring, for jeg kan ikke bære, at min ellers så glade prinsesse er så ulykkelig.

Håber at høre fra dig når Iza, hvornår skal hun stadig.

Knus Louise

Hun skal starte d. 2/1-09....lige oven i, hun bliver storesøster....så vi tager det helt stille og roligt- hun skulle jo nødig føle, hun bliver sendt hjemmefra fordi den lille nye kommer...det er jeg lidt nervøs for....
Puha kan virkelig godt forstå dig - din datter skal nok komme til at lide sin vuggestue - godt I har mulighed for at bruge tid på indkøringen. Det er bare så vigtigt. Og ja sød lille mave-du er en af dem, der er flot gravid Jeg er virkelig en flodhest....sagde hun, mens hun åd en liter jordbæris

Anmeld

6. december 2008

Lulle25

Jeanette skriver:

Hun skal starte d. 2/1-09....lige oven i, hun bliver storesøster....så vi tager det helt stille og roligt- hun skulle jo nødig føle, hun bliver sendt hjemmefra fordi den lille nye kommer...det er jeg lidt nervøs for....
Puha kan virkelig godt forstå dig - din datter skal nok komme til at lide sin vuggestue - godt I har mulighed for at bruge tid på indkøringen. Det er bare så vigtigt. Og ja sød lille mave-du er en af dem, der er flot gravid Jeg er virkelig en flodhest....sagde hun, mens hun åd en liter jordbæris

Så vil jeg da lige ønske jer held og lykke med jeres indkøring, kan sagtens forstå dine tanker, ang. at hun skulle føle sig sendt hjemme fra. Men de har jo også godt af at komme lidt ud og få en masse nye indtryk af verden.

Tror ikke jeg bliver ved med at være pæn gravid, desværre, men det er rart så længe det vare. Vi skal i hvert fald hente ventebukserne på loftet, for nu begynder mine bukser at stramme, men er også halvvejs på torsdag

Glæder mig til at høre om din fødsel, det kan jo være når som helst, så held og lykke

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.