Pigetøj str 68-92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. juli 2011

Mor-til-asta-09

LotteN skriver:

har du fået hende målt den bette Asta

årh nej for sulan... Har arbejdet hele dagen idag og igår.. Må lige få david til det imorgen.. lover jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

årh nej for sulan... Har arbejdet hele dagen idag og igår.. Må lige få david til det imorgen.. lover jeg

Hehe, rolig nu, det er helt i orden. Var bare en lille påmindelse, hvis du havde glemt det

Du vender bare tilbage når du har tid til det

Anmeld

1. juli 2011

Mor-til-asta-09

LotteN skriver:

Hehe, rolig nu, det er helt i orden. Var bare en lille påmindelse, hvis du havde glemt det

Og du havde helt ret.. havde glemt det men skal nok sørge for at få det gjort.. hihi

Anmeld

4. juli 2011

Mor-til-asta-09

så har jeg fået hende målt... hun er 46 cm omkring livet og det var med body. så ved sgu ikke om de bliver for store de bukser  Og hvor store er de omkring foden, altså elastikken, mere om de falder ned over foden...

Anmeld

8. juli 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

så har jeg fået hende målt... hun er 46 cm omkring livet og det var med body. så ved sgu ikke om de bliver for store de bukser  Og hvor store er de omkring foden, altså elastikken, mere om de falder ned over foden...

Har helt glemt at få skrevet til dig, men vi lever lige i lidt rod fortiden, da vi sæter stuen i stand - men skal nok lige få dem målt i aften Beklager det sene svar

Anmeld

8. juli 2011

Mor-til-asta-09

LotteN skriver:

Har helt glemt at få skrevet til dig, men vi lever lige i lidt rod fortiden, da vi sæter stuen i stand - men skal nok lige få dem målt i aften Beklager det sene svar

Det er bare iorden søde

Anmeld

8. juli 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

Det er bare iorden søde

så fandt jeg bukserne frem fra roddet

De lyserøde med stjerne er pænt små ved fødderne, så dem tror jeg i hvert fald ikke på kan falde ud over. de orange er lidt større, men  drejer sig omkring 1 cm.

Jeg har lige målt bukserne i livet igen og hvis jeg måler hvor elastikken sidder, så tror jeg nu godt Asta kan holde dem oppe - der siger den nemlig 44 cm. Men det skal du selvfølgelig lige vurdere

Anmeld

9. juli 2011

Mor-til-asta-09

LotteN skriver:

så fandt jeg bukserne frem fra roddet

De lyserøde med stjerne er pænt små ved fødderne, så dem tror jeg i hvert fald ikke på kan falde ud over. de orange er lidt større, men  drejer sig omkring 1 cm.

Jeg har lige målt bukserne i livet igen og hvis jeg måler hvor elastikken sidder, så tror jeg nu godt Asta kan holde dem oppe - der siger den nemlig 44 cm. Men det skal du selvfølgelig lige vurdere

Hvordan er de ellers... er de fnuldret efter vask eller affarvet??

Anmeld

9. juli 2011

mortilmange

Hvad skal du ha for det i str 74?

Anmeld

9. juli 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvordan er de ellers... er de fnuldret efter vask eller affarvet??

Jeg tror ikke engang de har været brugt 8 gange, så de er rigti pæne i stoffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.