Pigetøj str 68-92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juni 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

Det må du meget gerne... og hvad er prisen?

Det er lidt svært at måle da det jo er med elastik i  - men noget der minder om 23 ca (altså 46 hele vejen rundt), men så er der jo elastik i, så de giver sig...

Jeg tænker 50 kr pr. par pp - men eftersom der var noget sidst du købte ved mig, betaler jeg din porto, så 100 kr ialt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

LotteN

Marie1 skriver:

Hejsa.

Kan vi lave en god pris på dette? :

Str. 80 - blå mønstret bukser på billede 1 og nattøj med peter plys på billede 2.

Str. 86 - cowboykjole med peter plys billede 2.  de 3 sæt nattøj på billede 3. den sorte heldragt på billede 5 og cowboybukserne på billede 7.

blå mønstret bukser på billede 1: 30 kr (brugt 1-2 gange)

og nattøj med peter plys på billede 2:. 25 kr (brugt)

cowboykjole med peter plys billede 2: 50 kr (brugt få gange)

de 3 sæt nattøj på billede 3.: 75 kr 

den sorte heldragt på billede 5: 50 kr

cowboybukserne på billede 7: solgt

Disse dele giver ialt:  230 kr pp, så med lidt mængderabat kan vi sige 200 pp.

Anmeld

29. juni 2011

Marie1

LotteN skriver:

blå mønstret bukser på billede 1: 30 kr (brugt 1-2 gange)

og nattøj med peter plys på billede 2:. 25 kr (brugt)

cowboykjole med peter plys billede 2: 50 kr (brugt få gange)

de 3 sæt nattøj på billede 3.: 75 kr 

den sorte heldragt på billede 5: 50 kr

cowboybukserne på billede 7: solgt

Disse dele giver ialt:  230 kr pp, så med lidt mængderabat kan vi sige 200 pp.

Det lyder fint.

Hvor meget bliver porto?

Sender du en pb med kontooplysninger, så sender jeg adresse retur.

Anmeld

29. juni 2011

LotteN

Marie1 skriver:

Det lyder fint.

Hvor meget bliver porto?

Sender du en pb med kontooplysninger, så sender jeg adresse retur.

Det er super.

Jeg er lige på vej ud af døren nu, men er tilbage om en 3 timer, så skal jeg nok lige se om jeg kan nå at få det vejede, så du ved hvad porto bliver.

Anmeld

29. juni 2011

Marie1

LotteN skriver:

Det er super.

Jeg er lige på vej ud af døren nu, men er tilbage om en 3 timer, så skal jeg nok lige se om jeg kan nå at få det vejede, så du ved hvad porto bliver.

Det lyder super - tak.

Anmeld

29. juni 2011

LotteN

Marie1 skriver:

Det lyder super - tak.

nå, jeg nåede lige at veje det alligevel. det koster 40 kr at sende som b-post og regner med det er sådan du vil have det sendt. så sender lige en pb med oplysningerne.

Anmeld

29. juni 2011

Mor-til-asta-09

LotteN skriver:

Det er lidt svært at måle da det jo er med elastik i  - men noget der minder om 23 ca (altså 46 hele vejen rundt), men så er der jo elastik i, så de giver sig...

Jeg tænker 50 kr pr. par pp - men eftersom der var noget sidst du købte ved mig, betaler jeg din porto, så 100 kr ialt!

Måler lige asta imorgen.. for alle hendes bukser for eks h&m skal næsten knappes helt ind i livet, ellers er de for store til hende Mega belastende...

Anmeld

29. juni 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

Måler lige asta imorgen.. for alle hendes bukser for eks h&m skal næsten knappes helt ind i livet, ellers er de for store til hende Mega belastende...

uha, er hun sådan en lang tynd pige - ja så kan det godt være svært. men det gør du bare 

Anmeld

29. juni 2011

Mor-til-asta-09

LotteN skriver:

uha, er hun sådan en lang tynd pige - ja så kan det godt være svært. men det gør du bare 

Nej det værste er at det synes jeg ikke hun er, men når det kommer til tøj så er hun f.eks købte nogle jeans leggins til hende i h&m med elastik i livet, de kunne ikke spændes ind i str. 86... de hænger på hende, somom hun har bæ i bleen

Anmeld

1. juli 2011

LotteN

Mor-til-asta-09 skriver:

Nej det værste er at det synes jeg ikke hun er, men når det kommer til tøj så er hun f.eks købte nogle jeans leggins til hende i h&m med elastik i livet, de kunne ikke spændes ind i str. 86... de hænger på hende, somom hun har bæ i bleen

har du fået hende målt den bette Asta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.