Slee Bee sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. juni 2011

Ryberg

Kofoed33 skriver:

Har ikke bil kan dog hente i Vejle, men der er jo stadig et stykke til Horsens...

Hmm, det er også sådan noget jeg tænker, tror det vil koste de der 85 med omdeling, me aner da ikke om du kan finde en kasse der er stor nok, hmm.

400 for alt eller bare selve slee bee'en? Tænker alt ekstre udstyret er halv dyrt.

altså jeg gav 400 med det hele...

og sælger den jo så for 300 nu

Jeg skal til Vejle torsdag... der skal Lasse til kontrol hos ørelægen .. de ligger ved rutebil stationen hvis det er

Jeg vejer lige posen imorgen... for den vejer godt.. og så skal jeg nok lige skrive vægt til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Ryberg

Kofoed33 skriver:

Har ikke bil kan dog hente i Vejle, men der er jo stadig et stykke til Horsens...

Hmm, det er også sådan noget jeg tænker, tror det vil koste de der 85 med omdeling, me aner da ikke om du kan finde en kasse der er stor nok, hmm.

400 for alt eller bare selve slee bee'en? Tænker alt ekstre udstyret er halv dyrt.

Jeg hopper i seng nu

Vi skrives ved imorgen ang. fragt m.v.? hvis altså du fortsat er interesseret.. 

Anmeld

28. juni 2011

Kofoed.

KittyGirl skriver:

altså jeg gav 400 med det hele...

og sælger den jo så for 300 nu

Jeg skal til Vejle torsdag... der skal Lasse til kontrol hos ørelægen .. de ligger ved rutebil stationen hvis det er

Jeg vejer lige posen imorgen... for den vejer godt.. og så skal jeg nok lige skrive vægt til dig

Hvornår skal du det? Finder lige ud af om jeg eller min far kan hente der, for det vil da være nemmest.

Ok.

Anmeld

28. juni 2011

Kofoed.

KittyGirl skriver:

Jeg hopper i seng nu

Vi skrives ved imorgen ang. fragt m.v.? hvis altså du fortsat er interesseret.. 

Sov godt

Anmeld

29. juni 2011

Ryberg

Kofoed33 skriver:

Hvornår skal du det? Finder lige ud af om jeg eller min far kan hente der, for det vil da være nemmest.

Ok.

Jamen jeg skal til ørelæge med Lasse kl.10.05.. Så det er der om formiddagen

Skal godt nok også derned idag, men han skal have lagt dræn, så vi vil nok bare gerne hjem bagefter

Anmeld

29. juni 2011

Kofoed.

KittyGirl skriver:

Jamen jeg skal til ørelæge med Lasse kl.10.05.. Så det er der om formiddagen

Skal godt nok også derned idag, men han skal have lagt dræn, så vi vil nok bare gerne hjem bagefter

finder lige ud af, om det er muligt at hente den imorgen, ellers må den bare sende, skal nok betale det mere.

Anmeld

29. juni 2011

Ryberg

Kofoed33 skriver:

finder lige ud af, om det er muligt at hente den imorgen, ellers må den bare sende, skal nok betale det mere.

Det er bare iorden, så venter jeg med at veje den til i aften, jeg er først nok at træffe når Lasse sover... Men bare lige skriv en PB Så "opper" vi ikke hele tiden den her annonce

Anmeld

6. juli 2011

Ryberg

SOLGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.