Slee Bee sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.692 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Ryberg

Her sælges en Slee bee med sommerdyne og vinterdyne og to "madrasser" ? og træplade medfølger...

Pris ide: 300 kr + fragt

Og ellers BYD

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Kofoed.

Hvordan er den vasket/vedligeholdt?

Anmeld

28. juni 2011

Ryberg

Kofoed33 skriver:

Hvordan er den vasket/vedligeholdt?

Altså vaskeprodukterne?

Kun neutral... ikke tørretumblet..

Nogle af tingene er slet ikke blevet vasket da de ikke har været brugt..

Anmeld

28. juni 2011

Kofoed.

KittyGirl skriver:

Altså vaskeprodukterne?

Kun neutral... ikke tørretumblet..

Nogle af tingene er slet ikke blevet vasket da de ikke har været brugt..

Ja vaskeprodukter Okay.

Er ikke lige med på, hvad de der madresser er? Er det lidt det samme som en madres i en lift?

Anmeld

28. juni 2011

Ryberg

Kofoed33 skriver:

Ja vaskeprodukter Okay.

Er ikke lige med på, hvad de der madresser er? Er det lidt det samme som en madres i en lift?

Ja madrasserne er til for at babyen ligger mere behageligt... for dynerne er jo ikke så tykke når man f.eks. skal ligge på dem på gulvet eller lign...

Så ligger man madrassen ind og så dyne ovenpå...

jeg pillede så madrassen ud da jeg kun har brugt den i barnevognen.. fik den alt for sent

Så jeg har faktisk kun brugt sommer dynen og selve slee bee

Anmeld

28. juni 2011

Emily2012<3

KittyGirl skriver:

Her sælges en Slee bee med sommerdyne og vinterdyne og to "madrasser" ? og træplade medfølger...

Pris ide: 300 kr + fragt

Og ellers BYD

Orv den er ellers fin da.

Pris for at sende?

Anmeld

28. juni 2011

Kofoed.

KittyGirl skriver:

Ja madrasserne er til for at babyen ligger mere behageligt... for dynerne er jo ikke så tykke når man f.eks. skal ligge på dem på gulvet eller lign...

Så ligger man madrassen ind og så dyne ovenpå...

jeg pillede så madrassen ud da jeg kun har brugt den i barnevognen.. fik den alt for sent

Så jeg har faktisk kun brugt sommer dynen og selve slee bee

Okay. Hvor meget tror du det vejer? Har ret langt til nærmeste posthentnings sted  så det skal helst være med omdeling.

Hvor meget har det cirka kostet fra ny?

Anmeld

28. juni 2011

Ryberg

Okay. Hvor meget tror du det vejer? Har ret langt til nærmeste posthentnings sted  så det skal helst være med omdeling.

Hvor meget har det cirka kostet fra ny?

Altså nu kan jeg se du bor nede ved Kolding, det ligger 40 minutter herfra.. Evt. nemmere at hente?

Den er faktisk svær at sende, men vil gerne finde ud af det.. men tror desværre ikke det bliver billigt.. den fylder en halv klar sæk.... kan finde ud af det.. torsdag.. imorgen kan jeg ikke da min dreng skal have lagt dræn..

jeg ved ikke hvad den har kostet fra ny, da jeg købte den af min veninde som kun havde brugt den kort tid men hendes dreng ville ikke ligge i den! (jeg gav 400 kr.)

Anmeld

28. juni 2011

Ryberg

BJNGJ. skriver:

Orv den er ellers fin da.

Pris for at sende?

kofoed33 er lige først om den og ellers skal jeg nok huske dig Skal lige finde ud af hvad den koster at sende, tror ikke det er helt billigt...

Anmeld

28. juni 2011

Kofoed.

KittyGirl skriver:

Altså nu kan jeg se du bor nede ved Kolding, det ligger 40 minutter herfra.. Evt. nemmere at hente?

Den er faktisk svær at sende, men vil gerne finde ud af det.. men tror desværre ikke det bliver billigt.. den fylder en halv klar sæk.... kan finde ud af det.. torsdag.. imorgen kan jeg ikke da min dreng skal have lagt dræn..

jeg ved ikke hvad den har kostet fra ny, da jeg købte den af min veninde som kun havde brugt den kort tid men hendes dreng ville ikke ligge i den! (jeg gav 400 kr.)

Har ikke bil kan dog hente i Vejle, men der er jo stadig et stykke til Horsens...

Hmm, det er også sådan noget jeg tænker, tror det vil koste de der 85 med omdeling, me aner da ikke om du kan finde en kasse der er stor nok, hmm.

400 for alt eller bare selve slee bee'en? Tænker alt ekstre udstyret er halv dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.