1. gangs-gravide, hvornår mærkede i liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Frk.Munk

ZamanogDania skriver:

Jeg var præcis 16 uger henne det var en dag hvor jeg lå på ryggen. Så lig pludselig kom der en spark. Så ventede jeg lidt kom der en til. Det var så mærkeligt men så dejligt. Begyndte at tude af lykke.

Åh det er da os lige til at fælde en tårer over, jeg glæder mig virkelig os meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Frk.Munk

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har også været tidligt ude så. Er 16+6 nu, og har mærket liv nogle gange i løbet af den seneste uge. 

Det er fantastisk - jeg glæder mig så meget til det bliver min tur

Anmeld

21. juni 2011

ZamanogDania

Frk.Munk skriver:

Åh det er da os lige til at fælde en tårer over, jeg glæder mig virkelig os meget

Det skal du glæde dig til det er såååå dejligt.

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er fantastisk - jeg glæder mig så meget til det bliver min tur

Ja det er lidt sjovt.  Tror kun det bliver sjovere og sjovere. Lige nu er det jo mest små "stød" og "uro" jeg mærker indvendigt. Bliver underholdende når den prøver at bryde ud med spark, puf, dans osv. 

Kan godt forstå jeg kan mærke min, så den forleden og den er heeelt oppe at køre 

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er lidt sjovt.  Tror kun det bliver sjovere og sjovere. Lige nu er det jo mest små "stød" og "uro" jeg mærker indvendigt. Bliver underholdende når den prøver at bryde ud med spark, puf, dans osv. 

Kan godt forstå jeg kan mærke min, så den forleden og den er heeelt oppe at køre 

Uhhh jeg glæder mig

Anmeld

21. juni 2011

Nynne88

Frk.Munk skriver:

Ja, det kan jeg læse efter jeg oprettede denne tråd - det er emget forskelligt, jeg må bare være tålmodig

Nu har jeg ikke læst alle besvarelserne igennem - men i starten kunne jeg kun mærke noget når jeg lå helt faldt i ryggen og mærkede i lang tid . Fik mange uger før jeg kunne mærke noget oprejst

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Nynne88 skriver:

Nu har jeg ikke læst alle besvarelserne igennem - men i starten kunne jeg kun mærke noget når jeg lå helt faldt i ryggen og mærkede i lang tid . Fik mange uger før jeg kunne mærke noget oprejst

Det er spændene  jeg glæder mig bare helt vildt

Anmeld

21. juni 2011

nellemann24

Frk.Munk skriver:

Okay, var du bekymret inden også?

nej for havde fået at vide og læst flere steder at 1. gangs gravide mærker liv senere og nu mærker jeg den lille baby hver dag og nogle dage er det en vild basse.. så tage det stille og roligt den skal nok begynde.. men barnet mærker jo også hvis du er nervøs.. husk det

Anmeld

21. juni 2011

TbCp

Jeg mærkede liv første gang i uge 15

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

nellemann24 skriver:

nej for havde fået at vide og læst flere steder at 1. gangs gravide mærker liv senere og nu mærker jeg den lille baby hver dag og nogle dage er det en vild basse.. så tage det stille og roligt den skal nok begynde.. men barnet mærker jo også hvis du er nervøs.. husk det

Ja, det har du selvfølgelig nok ret i - det vil jeg huske... Jeg glæder mig bare så meget til at mærke baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.