Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mærkede først liv i uge 24 da jeg var gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ledermus skriver: mærkede først liv i uge 24 da jeg var gravid
Jeg skal vidst bare være tålmodig - det er bare så svært
Frk.Munk skriver: Jeg skal vidst bare være tålmodig - det er bare så svært
kan godt huske det...ventetiden føles lang men det er fedt når det endelig sker
Frk.Munk skriver: Da du ventede 1. barn, hvornår mærkede du liv? Jeg venter selv 1. barn - og jeg er i uge 17+2 , og jeg har stadig ikke mærkede noget, og bekymringerne hober sig op - har fået at vide og kan læse mig til at flere mærker det først omkring uge 20 +, men alligevel er jeg bekymret . . . .
Da du ventede 1. barn, hvornår mærkede du liv?
Jeg venter selv 1. barn - og jeg er i uge 17+2 , og jeg har stadig ikke mærkede noget, og bekymringerne hober sig op - har fået at vide og kan læse mig til at flere mærker det først omkring uge 20 +, men alligevel er jeg bekymret . . . .
Fra uge 18+0 ..
Mærkede i uge 17 - men det er jo virkelig meget forskelligt. Kender flere som først mærkede liv i uge 21 uden der var noget galt.
Nynne88 skriver: Mærkede i uge 17 - men det er jo virkelig meget forskelligt. Kender flere som først mærkede liv i uge 21 uden der var noget galt.
Jeg har også været tidligt ude så. Er 16+6 nu, og har mærket liv nogle gange i løbet af den seneste uge.
ledermus skriver: kan godt huske det...ventetiden føles lang men det er fedt når det endelig sker
Åhhh jeg glæder mig os bare så meget
Misselbek skriver: Fra uge 18+0 ..
Det er jo snart for mit velkommende - jeg er spændt
Ja, det kan jeg læse efter jeg oprettede denne tråd - det er emget forskelligt, jeg må bare være tålmodig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128