Har fået lov til at springe ud... :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Sabine...!

Manden min har givet mig lov til at springe ude  (her inde, så hvis i har mig på face vil jeg sætte pris på at det ikke bliver kommenteret der inde)

vi er blevet enig om at hvis vi skal ha nr. 3 barn så skal det være nu.. jeg vil utrolig gerne tabe mig, men er bange for at hvis jeg for tabt mig nu.. så for vi ikke nr. 3...

så manden og jeg blev enig om d. 9 juni at prøve på at lave nr. 3... så nu skal jeg teste for første gang på mandag...  

det er for mit vedkommende første gang jeg skal prøve at "vente" på en positiv test...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

birthee

Hvor lyder det spændende... Vi har jo 2 guldklumper nu, og må da indrømme at jeg har det rigtig dejligt med det nogle gange overvejer jeg om vi skal have en tre'er, selv om vi egentlig hele tiden har været enig om at 3 børn ville være dejligt... Men det bliver det nok også til - vil da gerne have den glæde at opleve en graviditet mere

Pøj pøj med projektet - og spændende med update når du har testet

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

birthee skriver:

Hvor lyder det spændende... Vi har jo 2 guldklumper nu, og må da indrømme at jeg har det rigtig dejligt med det nogle gange overvejer jeg om vi skal have en tre'er, selv om vi egentlig hele tiden har været enig om at 3 børn ville være dejligt... Men det bliver det nok også til - vil da gerne have den glæde at opleve en graviditet mere

Pøj pøj med projektet - og spændende med update når du har testet

mange tak-...

jeg vil enlig gerne ha 4... hehe men manden har sagt stop ved 3.. så det må jeg affinde mig med..

Anmeld

21. juni 2011

Corn

nummer tre'ere er vidunderlige, så pøj pøj med det...

Hilsen Corn, som plager om nr fire

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

Corn skriver:

nummer tre'ere er vidunderlige, så pøj pøj med det...

Hilsen Corn, som plager om nr fire

tak glæder mig også bare til vi har en positiv test..

Anmeld

22. juni 2011

Koen.

Kravlenissen10-12-10 skriver:

Manden min har givet mig lov til at springe ude  (her inde, så hvis i har mig på face vil jeg sætte pris på at det ikke bliver kommenteret der inde)

vi er blevet enig om at hvis vi skal ha nr. 3 barn så skal det være nu.. jeg vil utrolig gerne tabe mig, men er bange for at hvis jeg for tabt mig nu.. så for vi ikke nr. 3...

så manden og jeg blev enig om d. 9 juni at prøve på at lave nr. 3... så nu skal jeg teste for første gang på mandag...  

det er for mit vedkommende første gang jeg skal prøve at "vente" på en positiv test...

venter i spæding og for at der snart er en mere lækkerhaps til jer

Anmeld

22. juni 2011

merichs

Ih spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.