Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tror det er forskelligt hvor man føder havde selv tunge piercing i og i brystvorterne da jeg fødte og har født 3 børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej pigerne. ja som overskriften lyder vil jeg hører om nogen af jer havde intim piercing inden i fødte. og om man skal tage den ud under fødslen. ? har nemlig fået forskellige ting afvide. hilsen den forvirrede.
hej pigerne. ja som overskriften lyder vil jeg hører om nogen af jer havde intim piercing inden i fødte. og om man skal tage den ud under fødslen. ? har nemlig fået forskellige ting afvide. hilsen den forvirrede.
Blir´ man ikke bedt om at ta´ den ud, mon...? Jeg skulle da ta´ mine smykker sidste gang, da jeg fik kejsersnit, men det er måske noget andet så?
Anonym skriver: tak for svarene. Hov kan se jeg har oprettet to af det samme emne. min sidder lige over kliten. men tror bare jeg tager den ud ligeså snart jeg kommer op på fødegangen .
tak for svarene. Hov kan se jeg har oprettet to af det samme emne. min sidder lige over kliten. men tror bare jeg tager den ud ligeså snart jeg kommer op på fødegangen .
Jeg ville nok gøre det lidt før
Nej ved det endelig ikke, fik bare afvide den skulle ud Men da min moster fødte måtte hun gerne beholde den så tror det meget forskelligt
Hej de damer.
Jeg fik snakket med min jm om det. Og hun siger at det nok er bedst at tage den ud. Da den kan risikere at springe ud under fødslen .. :-)Så jeg skal bare tage den ud, når mine veer kommer.
Men tak for alle jeres svar .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128