intim piercing og fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

hej pigerne. ja som overskriften lyder vil jeg hører om nogen af jer havde intim piercing inden i fødte. og om man skal tage den ud under fødslen. ? har nemlig fået forskellige ting afvide. hilsen den forvirrede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

KamillaT

jeg ville helt sikkert tage den ud. ellers kan man vel risikere at den bliver revet ud  når barnet presses ud.

av for fanden, siger jeg bare. ikke at man lægger mærke til det under selve fødslen, pga smerter. men alligevel.

Anmeld

21. juni 2011

baby012

uha, tag den ud ! det kommer til at gøre nas hvis baby river den ud under fødslen . 

men du behøver ikke tage den ud før du får de første veer. og så kan du bare sætte den i (hvis du ikke er flækket) igen bagefter .. men under fødslen, det ville jeg slet ikke turde, nu ved jeg ikke præcis hvor den sidder (den kan jo sidde flere forskellige steder dernede) , tror fødslen er slem nok i sig selv uden at ting bliver flået ud hehe. 

Anmeld

21. juni 2011

MaleneJensen

Hej..

Syntes jeg har hørt man skal tage sådan nogle ud, men er desværre ikke sikkert, men tror nu også for af beskytte dig selv dernede..

Jeg skulle hvertfald tage min tungepircing ud da jeg fødte så mon ikke også du skal have sådan en ud?

Mvh Malene..

Anmeld

21. juni 2011

jacqueline84

Jeg nåede ikke at tage min ud ( fødte 2 mdr for tidligt) og der var altså ingen problemer.

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

jacqueline84 skriver:

Jeg nåede ikke at tage min ud ( fødte 2 mdr for tidligt) og der var altså ingen problemer.

Kommer måske an på hvor den sidder  

Men ved det ikke

Anmeld

21. juni 2011

jacqueline84

KamillaT skriver:

Kommer måske an på hvor den sidder  

Men ved det ikke

Jeg nævnte det da jeg kom ind på fødestuen og de sagde bare det var ligemeget..

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

jacqueline84 skriver:

Jeg nævnte det da jeg kom ind på fødestuen og de sagde bare det var ligemeget..

Okay.Syret nok alligevel 

Anmeld

21. juni 2011

LenaJohansen

på fødegangen bad de mig tage min ud....

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

MaleneJensen skriver:

Hej..

Syntes jeg har hørt man skal tage sådan nogle ud, men er desværre ikke sikkert, men tror nu også for af beskytte dig selv dernede..

Jeg skulle hvertfald tage min tungepircing ud da jeg fødte så mon ikke også du skal have sådan en ud?

Mvh Malene..

Ved du hvorfor din tungepiercing skulle ud? Har nemlig selv en, men har aldrig hørt eller fået af vide, at den skal ud når jeg skal føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.