update på mødet i statsforvaltningen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Nemesis

Det er da dejligt det ikke blev slemt :-) Når der så er samvær hos dig går jeg ud fra det er uden hans mor..men hvad med når det er hos ham?? og hvordan vil du takle det??? tror du ikke du kn ende med at få pip af at være sammen med hende så mange timer.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

wamse

ladydan1 skriver:

Det er da dejligt det ikke blev slemt :-) Når der så er samvær hos dig går jeg ud fra det er uden hans mor..men hvad med når det er hos ham?? og hvordan vil du takle det??? tror du ikke du kn ende med at få pip af at være sammen med hende så mange timer.

Hun er død. Hun døde for ca 3 mdr. siden. Det har helt klart gjort en forandring i vores kommunikation nu.

Anmeld

21. juni 2011

Talbutikken

Hvor fantastisk! Tillykke med det

Anmeld

21. juni 2011

Nemesis

wamse skriver:

Hun er død. Hun døde for ca 3 mdr. siden. Det har helt klart gjort en forandring i vores kommunikation nu.

ahhh ja det kan jeg sørme godt forestille mig har ændret en del på det,

Det må jo være bedre nu hvor han ikke er styret af hende.

Anmeld

21. juni 2011

wamse

Talbutikken skriver:

Hvor fantastisk! Tillykke med det

Tusind tak skal du have Er sikker på, at min datter stille og roligt kommer til at få det bedste fra os begge nu, og hvad mere kunne jeg da ønske for hende 

Anmeld

21. juni 2011

wamse

ladydan1 skriver:

ahhh ja det kan jeg sørme godt forestille mig har ændret en del på det,

Det må jo være bedre nu hvor han ikke er styret af hende.

Ja og der er heller ikke så mange Lærke skal forholde sig til hver gang nu  Det gør det meget lettere for hende nu.

Anmeld

21. juni 2011

slettet_7530

Hvor dejligt

Anmeld

21. juni 2011

Aves.

wamse skriver:

Afgørelsen blev at han nu skal til at se hende hver anden lørdag 10-19, skiftevis her og hos ham. Jeg skal så være der samtidigt, og sådan skal det bare køre fremover. Så når den børnefaglige undersøgelse omkring vores datter er overstået, så skal vi alt efter resultatet revurdere samvær igen.

Jeg er glad og tilfreds, og tror på at dette nok skal lykkes Jeg vil gøre alt i min magt, for at dette bliver en suces for vores datter 

Hvor lyder det bare super godt...kan godt forstå du er glad...er så dejligt at mærke at sf tænker på børnene først...fedt..tillykke..

Anmeld

21. juni 2011

wamse

Albertesmor skriver:

Hvor dejligt

Ja det er bare så godt 

Anmeld

21. juni 2011

wamse

Eva. skriver:

Hvor lyder det bare super godt...kan godt forstå du er glad...er så dejligt at mærke at sf tænker på børnene først...fedt..tillykke..

Mange tak  Føler virkelig at vi arbejder sammen om en bedre fremtid for Lærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.