update på mødet i statsforvaltningen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.874 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

wamse

Afgørelsen blev at han nu skal til at se hende hver anden lørdag 10-19, skiftevis her og hos ham. Jeg skal så være der samtidigt, og sådan skal det bare køre fremover. Så når den børnefaglige undersøgelse omkring vores datter er overstået, så skal vi alt efter resultatet revurdere samvær igen.

Jeg er glad og tilfreds, og tror på at dette nok skal lykkes Jeg vil gøre alt i min magt, for at dette bliver en suces for vores datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Troldepussen

wamse skriver:

Afgørelsen blev at han nu skal til at se hende hver anden lørdag 10-19, skiftevis her og hos ham. Jeg skal så være der samtidigt, og sådan skal det bare køre fremover. Så når den børnefaglige undersøgelse omkring vores datter er overstået, så skal vi alt efter resultatet revurdere samvær igen.

Jeg er glad og tilfreds, og tror på at dette nok skal lykkes Jeg vil gøre alt i min magt, for at dette bliver en suces for vores datter 

. Dejligt.

Anmeld

21. juni 2011

klmf

Godt at høre Så har de da lyttet lidt...

Anmeld

21. juni 2011

roenlund

det er da dejligt at de lytter... men jeg troede ikke at han kom hos jer???

Anmeld

21. juni 2011

wamse

lotchen skriver:

Godt at høre Så har de da lyttet lidt...

Ja det var helt og holdent mit eget forslag de gik med til, og jeg fik ros for min samarbejdsvillighed 

Anmeld

21. juni 2011

wamse

roenlund skriver:

det er da dejligt at de lytter... men jeg troede ikke at han kom hos jer???

Det har han været en gang, og det var sidst han så hende  Jeg har valgt ikke at leve mere i frygt for at han skulle falde i, og blive som før. Nu skal vi alle fremad, og fortiden skal være, hvor den hører til 

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

Dejligt at høre at du er tilfreds med det.

Hvad var så hans reaktion på at du skulle være der

Anmeld

21. juni 2011

roenlund

wamse skriver:

Det har han været en gang, og det var sidst han så hende  Jeg har valgt ikke at leve mere i frygt for at han skulle falde i, og blive som før. Nu skal vi alle fremad, og fortiden skal være, hvor den hører til 

Det lyder rigtig godt, fortid er fortid og det gælder jo om at se fremad...

Hvor er detdejligt for jer at der kan kommelidt ro på...

Anmeld

21. juni 2011

wamse

Vingummien skriver:

Dejligt at høre at du er tilfreds med det.

Hvad var så hans reaktion på at du skulle være der

Det gik godt, og han var glad for resultatet.

Han kan stadig ikke helt forstå, hvor svært vores datter har det, men de hjalp der nede med at forklare, at ingen kommune ville sætte en §50 igang, med mindre at barnets trivsel ikke var optimal. Han fik af vide, at han blev nød til at stole på, hvad jeg fortæller ham omkring hende, for det er mig der kender hende bedst.

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

wamse skriver:

Det gik godt, og han var glad for resultatet.

Han kan stadig ikke helt forstå, hvor svært vores datter har det, men de hjalp der nede med at forklare, at ingen kommune ville sætte en §50 igang, med mindre at barnets trivsel ikke var optimal. Han fik af vide, at han blev nød til at stole på, hvad jeg fortæller ham omkring hende, for det er mig der kender hende bedst.

sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.