Hvordan gør jeg.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Maja_4000

fif skriver:

Hejsa

Vores pige på 7 måneder sover osse kun de 45min af gangen, og det hat hun gjort i meget lang tid nu! Vi troede måske det ville hjælpe da hun begyndte på grød, men ikke rigtigt!! Hun kan dog godt nuppe 1 time måske 1½time en gang imellem... Vi har sagt til os selv, at hun sover bare ikk længere af gangen, men ska som du siger ha flere lure i løbet af dagen!!

da hun var mindre lå hun i en slyngevugge, og der ku jeg godt hjælpe hende vidre i søvnen, men det gør hun jo ikk længere...

Håber snart at det vender for jer , for det jo ik meget søvn de får af gangen..

Præcis det samme her ! :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

fif

Den lykkelige skriver:

Lyder pæcis som vores.. måske jeg bare skal acceptere det bare er sådan.. men svært når hun virker træt jo  gør jeres også det..?

ja, men mest sidst på eftermiddagen, der kan hun godt være pylret, og hvis du så lægger hende ind i seng kan hun enten blive stiketosset, eller bare ligge pludre uden at falde i søvn... Men vi har lært at acceptere det, og som jeg skrev før så tager hun lige et par timer en gang imellem... Så er jeg MEGEt glad

Anmeld

22. juni 2011

Den lykkelige

fif skriver:

ja, men mest sidst på eftermiddagen, der kan hun godt være pylret, og hvis du så lægger hende ind i seng kan hun enten blive stiketosset, eller bare ligge pludre uden at falde i søvn... Men vi har lært at acceptere det, og som jeg skrev før så tager hun lige et par timer en gang imellem... Så er jeg MEGEt glad

Må jeg nok også bare gøre  ja vores kan også en meget sjælden gang tage 1time - halvanden.. men bare så synd når hun er så møg træt når hun vågner og små græder..

Anmeld

22. juni 2011

fif

Den lykkelige skriver:

Må jeg nok også bare gøre  ja vores kan også en meget sjælden gang tage 1time - halvanden.. men bare så synd når hun er så møg træt når hun vågner og små græder..

ja, det er sku synd.. men ve virkelig ikk, hva man kan gøre, eller s havde Vi gjort det for længest Og det samme gør hun jo i barnevognen, så det hjælper heller ikk på det....

Anmeld

22. juni 2011

Tulle28

Vi havde samme problem omkring 4-5 mdr, jeg var "på vagt" og når hun lagde an til at vågne efter de der 45 minutter, løb jeg ud og "rystede" barnevognen lidt. Så nåede hun (som regel) ikke at vågne helt, men blev lullet videre i søvn.

Uanset hvad, så skal det nok vende igen, hvis hun plejer at have en god søvnrytme.

Anmeld

22. juni 2011

Den lykkelige

Tulle28 skriver:

Vi havde samme problem omkring 4-5 mdr, jeg var "på vagt" og når hun lagde an til at vågne efter de der 45 minutter, løb jeg ud og "rystede" barnevognen lidt. Så nåede hun (som regel) ikke at vågne helt, men blev lullet videre i søvn.

Uanset hvad, så skal det nok vende igen, hvis hun plejer at have en god søvnrytme.

Hun har altid sovet sådan.. det var kun de første uger som nyfødt hun sov i længere tid af gangen.. har også prøvet det du siger.. men så ligger hun bare lys vågen nede i vognen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.