så er det imorgen det sker.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Lene76

at Viktor ska ha dræn i begge øre...... og moren er nervøs på hans vejne, nok mest den del med nakosen, også det at han ska faste indtil kl 10,45 hmmmm tror jeg får en sur søn imorgen formiddag..........

finger for at det går som det ska....

go weekend alle.

Knus fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Lise

kære Lene,

Det er jo ikke andet end fire uger siden Simon fik dræn i ørene.. Jeg var også meget nervøs for hvordan morgenen skulle gå uden morgenmad. Men jeg stak en flaske i hovedet på ham kl 2 om natten (han skulle faste i seks timer inden jo), som han drak og sov videre. Om morgenen legede vi bare løs indtil vi tog afsted. Og Simon virkede ikke til at savne sin morgenmad - han havde det bar e sjovt.

Selve indgrebet gik jo hurtigt. 10 min, og så var det overstået. Den første time bagefter var ikke så sjov, fordi han var træt, ked og påvirket af bedøvelsen - men så sov han derefter og stod op og var glad og spiste... og så var den skid slået

Det skal jo nok gå rigtig fint. Held og lykke med det i hvert fald..

Anmeld

4. december 2008

Lene76

tak Lise lige et svar jeg ku bruge til at dulme nerverne med...'' tror jeg vil stå op i nat og gi en flaske bare for at jeg ved at han har fået lidt......

glæder mig bare til det er overstået......

Anmeld

4. december 2008

Marco2

held og lykke med den bette knajt imorgen.

AG

Anmeld

4. december 2008

Lene76

tak

Anmeld

5. december 2008

BellaT

Håber det hurtigt er overstået imorgen. Det skal nok gå fint.
Det eneste jeg husker fra mit eget dræn-indgreb er narkosesygeplejersken der drejer rundt og rundt - narkosedrøm. Det var vildt sjovt, syntes jeg. Og så sov jeg og bagefter fik jeg masser af is (fik fjernet polypper i samme omgang).
Så imorgen middag/eftermiddag har du en frisk (og sulten) dreng igen.

Anmeld

5. december 2008

Lulle25

Held og lykke med den lille bandit i dag

Knus Louise

Anmeld

5. december 2008

Anja

Elias har fået dræn to gange allerede og da han fik sidst for et par mdr siden, skulle han faste til kl 10.30. Vi frygtede det også, men det gik fint. Vi hyggede længe i sengen med tegnefilm og fjolleri da han vågnede, så røg han i bad i lang tid og så ud at gå en tur. Vupti, så var tiden gået og vi var afsted til ørelægen.

Selve indgrebet tager jo, som Lise skriver, ikke ret lang tid. Narkosen er det værste, men det er ikke så slemt, når man jo ved, at det hjælper .

Pøj pøj med det

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Pøj pøj, Lene.
Meld lige tilbage om hvordan det gik.

Anmeld

5. december 2008

Nadi

Du skal også have en herfra, håber Victor tager det i stiv arm.

Pøj pøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.