Maven som lovet <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvordan går det med dig og generne? Bedre? 

Nogle dage er det meget og andre dage lidt... Det skifter meget synes jeg... Ligger stadig i sengen til omkring eftermiddagstid inden farmand og Julie kommer hjem... Når jeg har Julie hjemme på fridage er jeg oppe, det kan jeg lige holde til, ellers ligger vi i sengen og putter, ser tegnefilm osv.. Så hyggeligt... 

Skal jo holde mig meget i ro nu, da jeg har begyndende bækkenløsning, lægen siger jo mere jeg holder mig i ro, jo mindre bliver smerterne, og jeg må give lægen ret... 

Det eneste jeg laver herhjemme er aftensmad og ligger tøj sammen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Koen.

ååh er du allerede så langt henne?!! ak ja, de kan man se hvor tiden flyver når man er begravet i tristhed!

Mavsen er SÅ super fin, glæder mig virkelig til at se bebs

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Nogle dage er det meget og andre dage lidt... Det skifter meget synes jeg... Ligger stadig i sengen til omkring eftermiddagstid inden farmand og Julie kommer hjem... Når jeg har Julie hjemme på fridage er jeg oppe, det kan jeg lige holde til, ellers ligger vi i sengen og putter, ser tegnefilm osv.. Så hyggeligt... 

Skal jo holde mig meget i ro nu, da jeg har begyndende bækkenløsning, lægen siger jo mere jeg holder mig i ro, jo mindre bliver smerterne, og jeg må give lægen ret... 

Det eneste jeg laver herhjemme er aftensmad og ligger tøj sammen... 

Åh det skide bækkenbundsløsning  Må du ikke engang svømme eller noget? 

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Åh det skide bækkenbundsløsning  Må du ikke engang svømme eller noget? 

Jo det må jeg gerne, men med den barndom jeg har bag mig, med en skide nudist camping, er jeg ikke lige den der flasher mig i en badedragt... 

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911 skriver:

Jo det må jeg gerne, men med den barndom jeg har bag mig, med en skide nudist camping, er jeg ikke lige den der flasher mig i en badedragt... 

Argh  Har du overvejet sådan en badedragt med short osv? Så du ikke føler dig bar? 

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Argh  Har du overvejet sådan en badedragt med short osv? Så du ikke føler dig bar? 

Uh findes det? Det vidste jeg ikke... Jeg kan ikke stille mig i et baderum med andre kvinder og gå i bad... Jeg har så svært ved det... 

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911 skriver:

Uh findes det? Det vidste jeg ikke... Jeg kan ikke stille mig i et baderum med andre kvinder og gå i bad... Jeg har så svært ved det... 

Åh ja så er det jo der problemet ligger, for det skal man jo kunne  

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Åh ja så er det jo der problemet ligger, for det skal man jo kunne  

Jeps... Hvis jeg nu aldrig var tvunget på den camping plads og blev hugget for at jeg skulle smide tøjet for at være der.. Så havde jeg ikke det problem idag... Selv ejeren kom og sagde at jeg skulle smide tøjet... Jeg var altså teenager dengang... 

Jeg smed heldidvis ikke tøjet.. Sad i campingvognen hele weekenden.. 

Anmeld

21. juni 2011

Men jo, de findes i sportsbutikker, dog er de ikke helt vildt lange. Og så kan man få nogle til muslimske kvinder, som dækker lidt mere end dem vi andre render rundt i. Ellers kan du jo købe sådan nogle microfiber korte tights at have på også. F.eks. på stranden. 

I Israel er der også mange der svømmer med t-shirt på over badetøjet, pga. solen. 

Anmeld

21. juni 2011

Jeps... Hvis jeg nu aldrig var tvunget på den camping plads og blev hugget for at jeg skulle smide tøjet for at være der.. Så havde jeg ikke det problem idag... Selv ejeren kom og sagde at jeg skulle smide tøjet... Jeg var altså teenager dengang... 

Jeg smed heldidvis ikke tøjet.. Sad i campingvognen hele weekenden.. 

Lyder sært   Og slet ikke rart!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.