elgiganten skal du holde dig fra!
selv om min bror arbejder der, og jeg ved man normalt får en fed service...men altså, de kører et mærke som hedder packardbell, og det er stort set umuligt at få til at fungere...nej det er løgn, men for at formatere skal du først brænde en cd-rom ud fra maskinen, og problemet var bare at min veninde som købte en packardbell havde købt en comp uden brænder, det blev der så et helvedes postyr ud af (var nok mig der lavede det) men vi brokkede os over at windows gik kaput, og vi ikke selv kunne formatere computeren, så tog vi fat i giganten, uden om min bror vel at mærke! de påstod så at det var selvforskyldt, da vi ikke havde brændt den cd-rom ud inden vi gik i gang med at formatere, og vi brokkede os fordi de havde solgt en maskine uden brænder, hvor de forlangte at man skulle kunne brænde ud fra! så ville de sgu have vi skulle købe de cd-rommer ved siden af, og det kostede så lige 400 bobs, det brokkede jeg mig også over..det er fandme frækt, langt om længe gik de med til at sende os de cdér, men da de ankom, var de smurt ind i en olielignende substans...og til sidst gad vi simpelthen ikke mere, så det endte med min michael gik bag om biosen, og snød maskinen til at tro den kørte med en anden opsætning...noget i den retning...''
bare et råd, hold dig fra packardbell, mener også fona kører med det mærke, da de er ejet af giganten...
Anmeld