En fornuftig bærbar (ikke om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Helle30

Jeg skal ud og finde mig en ny pc.
Min arbejdspc skal jeg overdrage til min barselsvikar, og vores stationære herhjemme har vi nu stykket sammen til én der virker. Den er så blevet Niels' pc.
Men hvad i alverden skal jeg vælge? En kollega siger "Acer", min bror mener, jeg skal bestille en "Dell", og manden synes bare, jeg skal snuppe det bedste tilbud fra El-giganten.
Jeg stiller ikke de store krav: Den skal kunne afspille et stykke musik/et videoklip fra u-tube uden at hakke, og så skal den have en ordentlig levetid på batteriet. Der skal også helst være brænder i, og så skal den være fra en forhandler, der er til at tale med, hvis der bliver noget med garantien.
Er der nogen, der har et godt bud/kan anbefale en model?

- Helle, der netop har diskdefragmenteret og renset arbejdspcen og allerede er træt af at hakke rundt på mandens langsomme stationære...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Loggidut

elgiganten skal du holde dig fra!

selv om min bror arbejder der, og jeg ved man normalt får en fed service...men altså, de kører et mærke som hedder packardbell, og det er stort set umuligt at få til at fungere...nej det er løgn, men for at formatere skal du først brænde en cd-rom ud fra maskinen, og problemet var bare at min veninde som købte en packardbell havde købt en comp uden brænder, det blev der så et helvedes postyr ud af (var nok mig der lavede det) men vi brokkede os over at windows gik kaput, og vi ikke selv kunne formatere computeren, så tog vi fat i giganten, uden om min bror vel at mærke! de påstod så at det var selvforskyldt, da vi ikke havde brændt den cd-rom ud inden vi gik i gang med at formatere, og vi brokkede os fordi de havde solgt en maskine uden brænder, hvor de forlangte at man skulle kunne brænde ud fra! så ville de sgu have vi skulle købe de cd-rommer ved siden af, og det kostede så lige 400 bobs, det brokkede jeg mig også over..det er fandme frækt, langt om længe gik de med til at sende os de cdér, men da de ankom, var de smurt ind i en olielignende substans...og til sidst gad vi simpelthen ikke mere, så det endte med min michael gik bag om biosen, og snød maskinen til at tro den kørte med en anden opsætning...noget i den retning...''

bare et råd, hold dig fra packardbell, mener også fona kører med det mærke, da de er ejet af giganten...

Anmeld

4. december 2008

Mikkelmusen

Vil bare give loggi ret i Packardbell stinker... Vil ikke uddybe det mere, men det er en DÅRLIG investering.

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

Vil bare give loggi ret i Packardbell stinker... Vil ikke uddybe det mere, men det er en DÅRLIG investering.

ha ha, nå er jeg ikke den eneste?

Anmeld

4. december 2008

Lise

Jeg har haft flere Dell bærbare - og jeg kan ikke sige andet end "I LOVE IT". Skulle jeg købe en ny bærbar nu, ville jeg købe en Dell. Her får man mest for pengene - OG er der problemer med den, så bliver det fixet uden problemer.

Købte for 2½ år siden en Asus, og selvom den er smart i en fart, så er det noget bras. Har haft den til reparation ad flere omgange, og for det første så er Asus bare ikke den hurtigste knallert på havnen, for det skulle tage fem (!!!) uger at skifte en blæser, og sidst den var afsted, endte det bare med at koste mig en plovmand fordi de ikke kunne finde fejlen. Men jeg kan både høre og mærke at den til tider er ved at brænde sammen... og så virker slette-knappen ikke..

Dell holder MAX!!! Lenovo holder også (sidder med sådan en lige nu) men koster lidt mere.

Anmeld

4. december 2008

Marco2

Få da Tut til at komme med en go' pris på en Zepto. De er gode, og du kan "bygge" den fuldstændig som du vil ha den!

Ag

Anmeld

5. december 2008

Helle30

Nårja Tut for f.... Hvorfor har jeg ikke tænkt på hende?
Prøver lige at smide hende en pb. Tak for alle jeres tilbagemeldinger i øvrigt.

- Helle - burde virkelig gå i seng

Anmeld

5. december 2008

Tut

Skide godt Marco

Ja, tag da lige et kig på vores hjemmeside www.zepto.dk og smid mig en pb hvis der er end du kan lige, så kigger jeg på prisen

Tutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.