ammeindlæg + suttekæder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.225 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Topp

2 hele pakker ammeindlæg 15 kr. pr. pk.

4 nye suttekæder - træ 30 kr. - plastic 20 kr. aldrig brugt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Fru Nielsen

Topp skriver:

2 hele pakker ammeindlæg 15 kr. pr. pk.

4 nye suttekæder - træ 30 kr. - plastic 20 kr. aldrig brugt

Vil gerne købe ammeindlæg......

Anmeld

21. juni 2011

Topp

Fru Nielsen skriver:

super - jeg har ikk andet du lige står og mangler.. jeg har en næsten fuld pakke mere af andet mærke - dog åbnet  men de er enkelt indpakket - vil du have dem med ekstra?

Anmeld

21. juni 2011

Fru Nielsen

Fru Nielsen skriver:

Hvad skal du have hvis jeg køber den dragt med du har på billede to i dit andet indlæg? Og hva str er den, samt en af de dragter med stjerner??

Anmeld

21. juni 2011

Topp

Fru Nielsen skriver:

Hvad skal du have hvis jeg køber den dragt med du har på billede to i dit andet indlæg? Og hva str er den, samt en af de dragter med stjerner??

jeg har flere salgsannoncer - kan du evt sende link??

Anmeld

21. juni 2011

Fru Nielsen

Topp skriver:

jeg har flere salgsannoncer - kan du evt sende link??

https://www.baby.dk/debat/111277pi1/toej--piger/pige-toej-str--68-billigt--sutter.aspx Også billede to...

Jeg starter lige med de to pakker indlæg... Også alt efter prisen og str på de to dragter....

Anmeld

21. juni 2011

Topp

Fru Nielsen skriver:

https://www.baby.dk/debat/111277pi1/toej--piger/pige-toej-str--68-billigt--sutter.aspx Også billede to...

Jeg starter lige med de to pakker indlæg... Også alt efter prisen og str på de to dragter....

dragten er 68 - den med stjerner er 70

dragterne koster 10 kr. stk.

så i alt med 2 pk. ammeindlæg og  2 dragter = 50 kr. + porto hvis det skal sendes

Anmeld

21. juni 2011

Fru Nielsen

Topp skriver:

dragten er 68 - den med stjerner er 70

dragterne koster 10 kr. stk.

så i alt med 2 pk. ammeindlæg og  2 dragter = 50 kr. + porto hvis det skal sendes

Hvor er det du bor???

Skal kun have amme indlæggene.... Havde håber du havde nogen lækre dragter i str 56...

Anmeld

21. juni 2011

Topp

Fru Nielsen skriver:

Hvor er det du bor???

Skal kun have amme indlæggene.... Havde håber du havde nogen lækre dragter i str 56...

bor på vestsjælland. men tror ikke med porto det kan betale sig for dig at købe dem - nu der ikke var andre ting du kunne bruge. da jeg kan se du bor laaangt væk

Anmeld

21. juni 2011

Fru Nielsen

Topp skriver:

bor på vestsjælland. men tror ikke med porto det kan betale sig for dig at købe dem - nu der ikke var andre ting du kunne bruge. da jeg kan se du bor laaangt væk

Nej kan godt se nu at det bliver for meget.... Kan se de har tilbud på dem ved købmanden her i brugsen, såå det kan slet ikke svare sig..... ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.