Mikkelmus, hjælp lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Rasmine

Hvor finder jeg en side hvorfra jeg kan nisse nogen, via mail, uden de finder ud af det er mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Mikkelmusen

Sorry for det sene svar, jeg var lige online i det virkelige liv.... For et kort øjeblik

jeg kigger lidt på det nu.

Anmeld

4. december 2008

Mikkelmusen

Altså lige umiddelbart kan jeg ikke finde noget, men man kan jo altid sende online postkort (der er jo mange julepostkort at finde online for tiden), og evt bruge en alternativ email adresse til det. Du kan også bare sende emails fra en anden email end den du plejer. Ellers ved jeg ikke rigtig. Der er masser ideer til hvis man skal gøre det IRL, men på mail osv kan jeg ikke finde noget.

Sorry

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Hva så med at sende SMS UC?

Anmeld

5. december 2008

Mikkelmusen

UC?

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Ja, UndercCover!

Anmeld

5. december 2008

Mikkelmusen

Tjo hvis du har en mobil med taletid som ikke er registreret. Ellers kan man nok finde oplysningerne på de gule sider eller lign.. Jeg har ikke fundet nogle steder fra nettet man kan sende gratis sms mere, ikke som virker i hvert fald.

Anmeld

5. december 2008

Helle30

Jeg har altså, for få år siden, oprettet en mailadd. sammen med en kollega. Vi brugtre den til at sende julemissioner til ungerne i vores klasse. Afsenderen var julemanden, og der var ikke noget (synes jeg at huske), der kunne afsløre os. Vi oprettede den på Ofir.
Det er muligt, at vi har skulle oplyse noget adresse og sådan, men den gives vel ikke videre fra udbyderen, bare fordi nogen beder om den - med mindre det du vil nisse med kan resultere i en politianmeldelse Bacon?

- Helle

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg har altså, for få år siden, oprettet en mailadd. sammen med en kollega. Vi brugtre den til at sende julemissioner til ungerne i vores klasse. Afsenderen var julemanden, og der var ikke noget (synes jeg at huske), der kunne afsløre os. Vi oprettede den på Ofir.
Det er muligt, at vi har skulle oplyse noget adresse og sådan, men den gives vel ikke videre fra udbyderen, bare fordi nogen beder om den - med mindre det du vil nisse med kan resultere i en politianmeldelse Bacon?

- Helle

Ha ha, ikke just.
Er bare sikker på jeg blev nisset for et par år siden, hvor jeg skulle gætte hvem det var.
Det var sådan én med en lille film og noget.

Anmeld

5. december 2008

Kaufie

http://www.julidanmark.dk/nisse/index.php

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.