Nokia x3 sælges.I blå til 580 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
363 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Nokia X3-02 kombinerer det bedste fra to verdener, en lækker, 2,4 tommer stor og trykfølsom skærm, samt et velproportioneret tastatur. Gennemse album covers og spil via trykskærmen, og skriv beskeder med tastaturet, det fungerer helt perfekt.

Mobilen imponerer desuden ved at være under 10 millimeter tyk og have en vægt på under 78 gram.

Den føles helt fantastisk at have i hånden, og takket være det lækre tastatur, kan Nokia X3-02 benyttes med én hånd. Opløsningen på skærmen gør desuden, at billedet fremstår fuldkommen skarpt.

Startskærmen byder på forskellige widgets, du kan for eksempel aktivere FM-radioen og musikafspilleren direkte fra startskærmen med et tryk. Du kan endda tilslutte dine egne høretelefoner via 3,5 mm audio-stikket.

Den indbyggede hukommelse er på 50 MB, men kan udvides med op til 32 GB, med et microSD kort. Der er altså rigelig med plads til din musiksamling.

Skal du bruge mere interaktiv underholdning, så er Guitar Hero 5 præinstalleret på Nokia X3-02, og med direkte adgang til Ovi Marked får du adgang til bunker af applikationer, spil, ringetoner og meget mere.

Den hurtige Turbo3G og muligheden for WiFi gør dig i stand til at gå på nettet overalt. Tjek om der er beskeder, post og statusopdateringer på Facebook og Twitter, eller del dine egne oplevelser og upload billeder eller video taget med kameraet på 5 megapixel.

Den indbyggede e-mail klient lader dig hente mails fra Hotmail, Gmail og andre personlige tjenester, en særlig genvejstast gør denne proces til en leg.

Nokia X3-02 
Nokia Batteri BL-4S 
Nokia Oplader med høj ydeevne AC-8 
Nokia Stereoheadset WH-102 
Brugervejledning
Datakabel USB
Memory Card 2 GB - Micro SD

Jeg har haft den ca 1½ mdr kan ikke helt hitte ud af den.Fed farve den har fået lidt risser bagpå/lommerisser.Den er sim op låst hva jeg hved.Prøve..

Kom med et bud. Potoen med omdelingen er 80 kr.

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

KamillaT

Henriette1976 skriver:

Nokia X3-02 kombinerer det bedste fra to verdener, en lækker, 2,4 tommer stor og trykfølsom skærm, samt et velproportioneret tastatur. Gennemse album covers og spil via trykskærmen, og skriv beskeder med tastaturet, det fungerer helt perfekt.

Mobilen imponerer desuden ved at være under 10 millimeter tyk og have en vægt på under 78 gram.

Den føles helt fantastisk at have i hånden, og takket være det lækre tastatur, kan Nokia X3-02 benyttes med én hånd. Opløsningen på skærmen gør desuden, at billedet fremstår fuldkommen skarpt.

Startskærmen byder på forskellige widgets, du kan for eksempel aktivere FM-radioen og musikafspilleren direkte fra startskærmen med et tryk. Du kan endda tilslutte dine egne høretelefoner via 3,5 mm audio-stikket.

Den indbyggede hukommelse er på 50 MB, men kan udvides med op til 32 GB, med et microSD kort. Der er altså rigelig med plads til din musiksamling.

Skal du bruge mere interaktiv underholdning, så er Guitar Hero 5 præinstalleret på Nokia X3-02, og med direkte adgang til Ovi Marked får du adgang til bunker af applikationer, spil, ringetoner og meget mere.

Den hurtige Turbo3G og muligheden for WiFi gør dig i stand til at gå på nettet overalt. Tjek om der er beskeder, post og statusopdateringer på Facebook og Twitter, eller del dine egne oplevelser og upload billeder eller video taget med kameraet på 5 megapixel.

Den indbyggede e-mail klient lader dig hente mails fra Hotmail, Gmail og andre personlige tjenester, en særlig genvejstast gør denne proces til en leg.

Nokia X3-02 
Nokia Batteri BL-4S 
Nokia Oplader med høj ydeevne AC-8 
Nokia Stereoheadset WH-102 
Brugervejledning
Datakabel USB
Memory Card 2 GB - Micro SD

Jeg har haft den ca 1½ mdr kan ikke helt hitte ud af den.Fed farve den har fået lidt risser bagpå/lommerisser.

Kom med et bud. Potoen med omdelingen er 80 kr.

Henriette

hvad tænker du af pris? og er den låst op? 

Anmeld

20. juni 2011

Vingummien

Pris

Hvad gav du selv

Anmeld

20. juni 2011

H+S Skjolgborg.

KamillaT skriver:

hvad tænker du af pris? og er den låst op? 

Jamen kom med et bud den har lidt risser bag på tlf.Men man kan få en ny bagstykke til billige penge har jeg set på nette 65 kr ca.

Henriette

Anmeld

20. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Vingummien skriver:

Pris

Hvad gav du selv

Det hved jeg endelig ikke jeg har  vist nok 4 mdr i nu på den inu mener det er 6 mdr man skal have før man kan lave det om.

Men den er sim op låst.Den kan da tag min søns taletidskort som er talia og mit er telernor.

Henriette

Anmeld

20. juni 2011

Vingummien

Henriette1976 skriver:

Det hved jeg endelig ikke jeg har  vist nok 4 mdr i nu på den inu mener det er 6 mdr man skal have før man kan lave det om.

Men den er sim op låst.Den kan da tag min søns taletidskort som er talia og mit er telernor.

Henriette

Svært når der ikk  er ny pris på

Anmeld

20. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Svært når der ikk  er ny pris på

De ligger fra 1200 til 999 kr for ny af kan jeg se..

Henriette

Anmeld

20. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Mit bud her og nu 580 med poto.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.