Grrrr, min mor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Monica

Har lige skrevet med hende og spurgte om vi ikke skulle komme i løbet af eftermiddagen d. 24 dec, og om vi ikke skulle spise lidt tidligt... (Gustav er altså ikke god til at holde sig vågen...) hendes svar var at " du dør før tid hvis du tager alle sorgerne på forskud..." Whatttt??!!! De spiser altid først kl 19... Synes at de er for sent...

Snakkede med min svigerinde i går ( min brors kæreste) Min mor havde sagt at hunn ikke ville passe deres børn om natten ( 2,5 år og 7 år) Pga den lille selv kan komme op at sengen - for hvis hun falder ned af trappen... ( Værelset ligge liiige over for soveværelset på 1. sal) Og hun ville helst ikke passe dem begge samtidig.... Kan kun sige Whatttt!????!!!

Er jeg den eneste der bare synes at det er for mærkeligt????

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

bette

hmmm fatter godt nok heller ik lige din mutter.. kl. 19 er sent at spise.. hvis de også skal have lidt ud af aftenen inden de bliver sure og overtrætte..
så forstår godt du blev lidt muggen over den kommentar

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

her spiser vi som regel klokken 18.00 juleaften, men i år har vi valgt at fremskyde det en time, så nu spiser vi klokken 17.00. Heldigvis for vi selv skal holde det, for så er det os der bestemmer farten! Dog var det min søde svigermors påfund at flytte festen en time, og jeg var altså ikke langsom til at råbe HØRT!

kan sgu godt forstå du er lidt frustreret...men har hun mon inviteret andre til klokken 19.00? og derfor ikke vil flytte det?

Anmeld

5. december 2008

Monica

Jeg forstår ingen ting... Har lige fået mail fra hende... Om vi ikke skal starte kl 16... Og danse om juletræet og pakke lidt ud.... Så spise bagefter... Hvor er min mor og hvem pokker har skrevet denne mail...??? Nisserne??!!! Men skrev selvfølgelig tilbage at vi var med på ideen...

Men, tak for jeres svar... Hun er bestemt ikke til at bive klog på...

Moni

Anmeld

5. december 2008

Mary

Monica skriver:

Jeg forstår ingen ting... Har lige fået mail fra hende... Om vi ikke skal starte kl 16... Og danse om juletræet og pakke lidt ud.... Så spise bagefter... Hvor er min mor og hvem pokker har skrevet denne mail...??? Nisserne??!!! Men skrev selvfølgelig tilbage at vi var med på ideen...

Men, tak for jeres svar... Hun er bestemt ikke til at bive klog på...

Moni

Hold da op! Det kunne godt lyde som om din mor lige skulle tænke lidt over det, og så hopper hun let og elegant henover det ubehagelige med at snakke om det og giver dig ret og lader som ingenting Men dejligt for jer at julen bliver på børnenes præmisser, håber på det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.