min mave fra uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hahahaha ja jeg har så også altid været sofaliggende.. meeen har på fornemmelsen at den ikke går mere nu, efter jeg har fået Isabella.. *snøft*

nå men ja det er jo det hele værd men glæder mig til jeg kan træne lidt så man kan komme til at ligne sig selv bare en lille smugle igen...

HAHA, skål for sofaen
Jeg lå helt fladt på gulvet derhjemme de første par uger og løftede bare hovedet mod min navle. Det var læææænge nok til at kunne mærk mine mavemuskler. Det lærte vi til efter fødsels gymnastik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

HAHA, skål for sofaen
Jeg lå helt fladt på gulvet derhjemme de første par uger og løftede bare hovedet mod min navle. Det var læææænge nok til at kunne mærk mine mavemuskler. Det lærte vi til efter fødsels gymnastik.

ja jeg må jo finde ud af hvad jeg gør når jeg kan lave maveøvelser... for tror ikke den der du snakker om ved at ligge fladt på gulvet og løfte mig op er særlig god for mit piskesmæld... selvom det er blevet lidt bedre efter jeg er kommet af med maven og får noget bedre smertestillende end panodiler... så har jeg godt kunne mærke at det ikke er helt fantastisk.. skal tænke meget over hvordan jeg sidder og hvordan jeg løfter isabella... men så længe jeg huske disse ting skal det nok gå alt sammen

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

ja jeg må jo finde ud af hvad jeg gør når jeg kan lave maveøvelser... for tror ikke den der du snakker om ved at ligge fladt på gulvet og løfte mig op er særlig god for mit piskesmæld... selvom det er blevet lidt bedre efter jeg er kommet af med maven og får noget bedre smertestillende end panodiler... så har jeg godt kunne mærke at det ikke er helt fantastisk.. skal tænke meget over hvordan jeg sidder og hvordan jeg løfter isabella... men så længe jeg huske disse ting skal det nok gå alt sammen

Ja, det må være fantastisk at kunne dække dit smertebehov ind igen. pyyyha!!!
Og så husker du også at knipe

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Ja, det må være fantastisk at kunne dække dit smertebehov ind igen. pyyyha!!!
Og så husker du også at knipe

ja sådan som jeg nu kan...

hihihi ja ja når jeg ammer og husker det hehe... men synes ikke det virker som om at jeg er blevet total slap dernede... det virker som om at det er ret okay trods graviditeten..

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

ja sådan som jeg nu kan...

hihihi ja ja når jeg ammer og husker det hehe... men synes ikke det virker som om at jeg er blevet total slap dernede... det virker som om at det er ret okay trods graviditeten..

Sådan, you go for it

Anmeld

20. december 2011

Mother-love

Hold da op sad lige og kiggede billeder. Og hold da helt kæft hvor var jeg kæmpe til sidst. Hun havde det dæmme godt derinde med massere af plads hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.