min mave fra uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.445 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Mother-love

så er der billeder af hvordan jeg gik fra og være "normal" til en kæmpe hval

billede 1: 7+2

billede 2: 12

billede 3: 16

billede 4: 18+1

billede 5: 19+2

billede 6: 23+3

billede 7: 26+2

billede 8: 30+5

billede 9: 33+1

billede 10: 35+6

billede 11: 38+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mother-love

hmm det første billede er så det der skulle være sidst...

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

Fiiiiiiiiin mave, skønt at kunne se hvordan hun bare er vokset sig stor og stærk derinde!!!

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Fiiiiiiiiin mave, skønt at kunne se hvordan hun bare er vokset sig stor og stærk derinde!!!

tak hehe ja og fik jo afvide af jm at hun havde massere af plads til sidst. så ja det forstår man jo godt med den kuffert jeg gik rundt med til sidst hehe.... hvor længe tog din mave om at trække sig helt sammen?

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

tak hehe ja og fik jo afvide af jm at hun havde massere af plads til sidst. så ja det forstår man jo godt med den kuffert jeg gik rundt med til sidst hehe.... hvor længe tog din mave om at trække sig helt sammen?

HAHAHAHA, hvor sødt sagt!!!

Hvordan tænker du dig trække sig sammen???
Tror jeg vil lave sådan en tråd også, så kan du følge min mave, under og efter

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

HAHAHAHA, hvor sødt sagt!!!

Hvordan tænker du dig trække sig sammen???
Tror jeg vil lave sådan en tråd også, så kan du følge min mave, under og efter

hehe ja jeg synes nu det var rart at vide for synes godt nok jeg var kæmpe til sidst...

jeg tænkte sådan hvor lang tid det tog før du ikke havde total slapt maveskind? glæder mig så meget til det har trukket sig helt sammen.. altså der er dog sket meget på de 3 uger her.. har tabt mig en del.. meeeen mangler dog stadig at tabe mig omkring 8 kg før jeg er nede på den vægt jeg var på før jeg blev gravid.. men havde taget lidt på inden da så vil gerne tabe mig 10 kg i det hele.. så jeg kommer ned på 60 kg.. selvom jeg altid har vejet 57 kg. men har også altid været meget tynd..

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hehe ja jeg synes nu det var rart at vide for synes godt nok jeg var kæmpe til sidst...

jeg tænkte sådan hvor lang tid det tog før du ikke havde total slapt maveskind? glæder mig så meget til det har trukket sig helt sammen.. altså der er dog sket meget på de 3 uger her.. har tabt mig en del.. meeeen mangler dog stadig at tabe mig omkring 8 kg før jeg er nede på den vægt jeg var på før jeg blev gravid.. men havde taget lidt på inden da så vil gerne tabe mig 10 kg i det hele.. så jeg kommer ned på 60 kg.. selvom jeg altid har vejet 57 kg. men har også altid været meget tynd..

Jamen min mave er stadig slap når jeg sidder bøjet forover, og tror ikke rigtig det trækker sig mere end det har gjort nu.

Du kan prøver at lure min tråd. Er nede på 63kg nu, og vejede også mellem 58-60kg inden, så vil også gerne derned, men det kræver at jeg snart dropper alt de søde

Har gået i fitness i 6mdr nu.

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Jamen min mave er stadig slap når jeg sidder bøjet forover, og tror ikke rigtig det trækker sig mere end det har gjort nu.

Du kan prøver at lure min tråd. Er nede på 63kg nu, og vejede også mellem 58-60kg inden, så vil også gerne derned, men det kræver at jeg snart dropper alt de søde

Har gået i fitness i 6mdr nu.

hmmm det var så pænt belastende at få afvide griner nå der er vel ikke andet for at når jeg må træne mave så må jeg igang og så må jeg jo leve med lidt slapt hud hehe

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hmmm det var så pænt belastende at få afvide griner nå der er vel ikke andet for at når jeg må træne mave så må jeg igang og så må jeg jo leve med lidt slapt hud hehe

Sowwy
Men det er vist straffen for at lade baby vokse derinde
Min fitness instruktør sagde at jeg skulle fokusere på hele kroppen så jeg modelerede min krop og fik muskler og fedt de rigtige steder... Men nu var jeg jo sofa vælger før, så pyha, det her fitness liv er hååårdt.

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Sowwy
Men det er vist straffen for at lade baby vokse derinde
Min fitness instruktør sagde at jeg skulle fokusere på hele kroppen så jeg modelerede min krop og fik muskler og fedt de rigtige steder... Men nu var jeg jo sofa vælger før, så pyha, det her fitness liv er hååårdt.

hahahaha ja jeg har så også altid været sofaliggende.. meeen har på fornemmelsen at den ikke går mere nu, efter jeg har fået Isabella.. *snøft*

nå men ja det er jo det hele værd men glæder mig til jeg kan træne lidt så man kan komme til at ligne sig selv bare en lille smugle igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.