Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4 kjoler8 heldragter27 bluser18 bukser4 bodyer3 strømpebukser1 badedragt1 vinterjakke1 regn-anorak1 sommerhat1 elefanthue1 par merino uldfutter7 par strømper
Maks pris 40 kr per styk meget af det billigere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anorakken er det en overgangsjakke eller sommerjakke ?Mere hvor tyk den er og foer og sådan Pris inkl porto ?
Den er aldrig brugt, jeg ville sige at det er en overgangsjakke, der er foer i, den kan bruge i lunt efterår og en kølig sommerdag
Jeg vil gerne have 55 kr inkl. porto
Lou87 skriver: Anorakken er det en overgangsjakke eller sommerjakke ?Mere hvor tyk den er og foer og sådan Pris inkl porto ?
Pris for de 2 første heldragter og blusen med "my dad..." ?
Dictes mor skriver: Den er aldrig brugt, jeg ville sige at det er en overgangsjakke, der er foer i, den kan bruge i lunt efterår og en kølig sommerdag Jeg vil gerne have 55 kr inkl. porto
Havde håbet den var helt fint tynd, da det mest er det jeg mangler.Men held og lykke med salget
Og badedragten :b
Maja_4000 skriver: Og badedragten :b
Badedragten er med indbygget ble, den er brugt en gang, eller det vil sige, hun fik den på, men protesterede, jeg havde købt den for lille. Jeg vil gerne have 75 inkl porto, den kostede 250 fra ny.
Lou87 skriver: Havde håbet den var helt fint tynd, da det mest er det jeg mangler.Men held og lykke med salget
Det er den desværre ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128