Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: Jo den er så fed!! Vil gerne på et tidspunkt have noget i den stil, bare på ryggen.
Jo den er så fed!! Vil gerne på et tidspunkt have noget i den stil, bare på ryggen.
tak så må du huske baby.dk efter du har fået den lavet hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: tak så må du huske baby.dk efter du har fået den lavet hehe
Det skal jeg nok Men der går nok lig et stykke tid endnu... skal lige have sparet penge og mod sammen
Klæna smukka dukka :* OG shit handan tattoo er NICE !!
MILF!!
lailamik skriver: Klæna smukka dukka :* OG shit handan tattoo er NICE !! MILF!!
hahaha, fiiiiitta !!! 100000000000 takk eg DYRKI hana eisini
sikke et flot resultat
Maggieh skriver: Jamen, vi er tilbage fra en fantastisk ferie i tyrkiet, fantastisk hotel og fantastiske menesker! Nogle af jer har jo set den tattoo jeg skulle have haft, jeg var ret så sikker på at det var den jeg skulle have, men da jeg kom ind til tattovøren tjekkede jeg lige et par billeder bare for at være sikker. MEN da så jeg ''den her'' som jeg viiirkelig forelskde mig i Jeg er sååååååååååååååååå GLAD for den !!!!
Jamen, vi er tilbage fra en fantastisk ferie i tyrkiet, fantastisk hotel og fantastiske menesker!
Nogle af jer har jo set den tattoo jeg skulle have haft, jeg var ret så sikker på at det var den jeg skulle have, men da jeg kom ind til tattovøren tjekkede jeg lige et par billeder bare for at være sikker. MEN da så jeg ''den her'' som jeg viiirkelig forelskde mig i
Jeg er sååååååååååååååååå GLAD for den !!!!
Hvor er den flot!
Wow den er fed
Hvilken tattobiks valgte I så?
isabellamor skriver: sikke et flot resultat
TAK, synes jeg også hehe
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor er den flot!
tusind tak, det er dejligt at høre at andre også kan lide den heh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128