Så fik jeg sku lavet min tattoo :D !!! - Maggieh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.357 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Magsen

Jamen, vi er tilbage fra en fantastisk ferie i tyrkiet, fantastisk hotel og fantastiske menesker! 

Nogle af jer har jo set den tattoo jeg skulle have haft, jeg var ret så sikker på at det var den jeg skulle have, men da jeg kom ind til tattovøren tjekkede jeg lige et par billeder bare for at være sikker. MEN da så jeg ''den her'' som jeg viiirkelig forelskde mig i 

Jeg er sååååååååååååååååå GLAD for den !!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Sabsy

Maggieh skriver:

Jamen, vi er tilbage fra en fantastisk ferie i tyrkiet, fantastisk hotel og fantastiske menesker! 

Nogle af jer har jo set den tattoo jeg skulle have haft, jeg var ret så sikker på at det var den jeg skulle have, men da jeg kom ind til tattovøren tjekkede jeg lige et par billeder bare for at være sikker. MEN da så jeg ''den her'' som jeg viiirkelig forelskde mig i 

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAUW!!Hvor er den flot!..MAGGIEH?!?!? hvorfor vil du på kur? - du er jo smækker lækker!!

Anmeld

20. juni 2011

Magsen

Bubbes skriver:

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAUW!!Hvor er den flot!..MAGGIEH?!?!? hvorfor vil du på kur? - du er jo smækker lækker!!

taaaak !! jeg er også HELT vild med den !!!!!!!! 

fordi jeg gerne vil have den lille bule væk  Men det er sku kun gået den rette vej på det sidste og TAK søde 

Anmeld

20. juni 2011

stella

Maggieh skriver:

nnnnnnnnnneeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj hvor er den fed... gjorder det ikke ondt... hvad gav du for den....

Anmeld

20. juni 2011

Magsen

stella skriver:

nnnnnnnnnneeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj hvor er den fed... gjorder det ikke ondt... hvad gav du for den....

tusind tak !! 

jo det gjorde PISSE ondt, og jeg lå der i lidt over 4 TIMER  Men den er det værd hehe

3500 kr :p

Anmeld

20. juni 2011

stella

Maggieh skriver:

tusind tak !! 

jo det gjorde PISSE ondt, og jeg lå der i lidt over 4 TIMER  Men den er det værd hehe

3500 kr :p

uden pauser... jeg har 3 bare en time er nok for mig... den er bare fed

Anmeld

20. juni 2011

JulieE

WOW hvor er den vildt fed!!!!!

Anmeld

20. juni 2011

Magsen

stella skriver:

uden pauser... jeg har 3 bare en time er nok for mig... den er bare fed

nej, vi hold en ryge pause og det var det  heh, men jeg ville også bare have det overstået, jamen en time var sku også nok for mig men da var den jo bare slet ikke færdig hehe :b 

Tak, jeg ææælsker den 

Anmeld

20. juni 2011

Magsen

JulieE skriver:

WOW hvor er den vildt fed!!!!!

jaaa, ik  ! tak 

Anmeld

20. juni 2011

JulieE

Maggieh skriver:

jaaa, ik  ! tak 

Jo den er så fed!! Vil gerne på et tidspunkt have noget i den stil, bare på ryggen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.