Søger termotøj, str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.625 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

sismofutten

Hej hej

Nu skal min dejlige datter på 9 måneder snart starte i dagplejen, og her skal de gerne have lidt termotøj med..

Hun er lige nu 9 måneder og en fin størrelse 74, og hun starter i dagplejen om ca. 1 måned, så tænker at en størrelse 80 er helt fin - håber at der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

sismofutten

Den forsvandt lige i mængden, så opper den lige i håb om at nogen lægger inde med noget til os ;-)

Anmeld

20. juni 2011

bullerbassen

Så føtex havde termo sæt til 75 kr - ville have haft et men de var kun røde

Anmeld

20. juni 2011

sismofutten

bullerbassen skriver:

Så føtex havde termo sæt til 75 kr - ville have haft et men de var kun røde

Ja, har godt set det, men det er fra et år il 8 (eller deromkring), og min datter er kun 9 måneder, så tror det bliver for stort.. Du søger altså også? :-)

Anmeld

20. juni 2011

bullerbassen

sismofutten skriver:

Ja, har godt set det, men det er fra et år il 8 (eller deromkring), og min datter er kun 9 måneder, så tror det bliver for stort.. Du søger altså også? :-)

Nå det så jeg ikke lige - nej så bare de havde det til 75 kr så ville købe det til efteråret....

Anmeld

20. juni 2011

carinagi

en str 86 er det ikke 1 år? ville nok købe den str hvis hun er 9 måneder det føtex har er ikke store i str

Anmeld

21. juni 2011

sismofutten

carinagi skriver:

en str 86 er det ikke 1 år? ville nok købe den str hvis hun er 9 måneder det føtex har er ikke store i str

Hun bruger str. 74 nu, så er ret sikker på at str. 86 bliver for stort.. Men kan da tage ud og kigge på det :-)

Anmeld

22. juni 2011

sismofutten

Op :-)

Anmeld

22. juni 2011

Mor til L&S

sismofutten skriver:

Hej hej

Nu skal min dejlige datter på 9 måneder snart starte i dagplejen, og her skal de gerne have lidt termotøj med..

Hun er lige nu 9 måneder og en fin størrelse 74, og hun starter i dagplejen om ca. 1 måned, så tænker at en størrelse 80 er helt fin - håber at der er nogen der kan hjælpe

Mange hjemmesider er startet udsalg, MENER at jeg så noget på tilbud på www.kids-world.dk - prøv at tjek det

Meen noget helt andet - skal hun ha termotøj med om sommeren?? Er regntøj ikk fint og så termotøj til efteråret i stedet?

Anmeld

22. juni 2011

sismofutten

Mor til Liva skriver:

Mange hjemmesider er startet udsalg, MENER at jeg så noget på tilbud på www.kids-world.dk - prøv at tjek det

Meen noget helt andet - skal hun ha termotøj med om sommeren?? Er regntøj ikk fint og så termotøj til efteråret i stedet?

Mange tak for link - har siddet og kigget på nettet, og synes altså 200-300 er meget, for et sæt hun næsten ikke kommer til at bruge..

Har selv tænkt samme tanke, men hun starter "først" i slutningen af juli, og mon ikke det er mere sådan generelt?
Ikke desto mindre tænkte jeg at jeg ville begynde at lede nu :-)

Men tak for svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.