Erfaring søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2008

Mathilde

Mange tak for jeres svar!
Det hjalp os rigtig meget. Nu tror jeg vi er lidt bedre rustet til at gå på jagt i junglen

Kram Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

DK

Jeg købte en dyr Brio barnevogn til min datter, og brugte den... 40 gange. Spild af penge. Kirstine nægtede at sove i den uanset hvor meget jeg prøvede, og da hun blev større (1. år) så brugte vi klapvogn, fordi barnevognen var så stor at flytte rundt med!!!

Anmeld

5. februar 2009

KarinaIda

Hej...

Vi købte en basson grande vogn, og den er vi super glade for... har et vennepar som også har basson, og de er også rigtig glade for deres!!!
Vores datter elsker sin barnevogn, og sover bedst i den:... I tidernes morgen ville vi da gerne have haft en emmaljunga, men skulle vi have alle de ting med som vi fik til basson'en, så skulle vi også næsten give det dobbelte, og det synes vi ikek lige vi havde råd til....

Men hvad angår klapvogn, der vil vi have en emmaljunga, idet de er rigtig gode og stabile, og klapvognen bruger man længere tid end en barnevogn, derfor vælger vi og bruge en del penge på den...

Anmeld

5. februar 2009

Sebastians Mor

Mathilde skriver:

Vi er så småt begyndt at kigge på udstyr til baby. Det er tidligt at gå igang, men det er da vist også nødvendigt, for det er godt nok ikke nemt at finde hoved og hale i alle de mærker der findes...

Vi har kigget på trille startpakker og basson startpakker, hvor man jo kan spare en del...
Men er der nogen der har erfaring med hhv. basson og/eller trille barnevogne? Kvalitet, sikkerhed, tendens til at ruste/falme, fordele/ulemper osv.

Kram fra Mathilde

Jeg fik en Basson Startpakke, og jeg er vildt glad for min .

Basson kan Varmt anbefales herfra.

Anmeld

5. februar 2009

Sebastians Mor

og min Basson er en kombi vogn man køber den som barnevogn og der følger så et klapvogn stel med som passer til det samme som barnevognen smart

Anmeld

5. februar 2009

Miamaja

DK skriver:

Jeg købte en dyr Brio barnevogn til min datter, og brugte den... 40 gange. Spild af penge. Kirstine nægtede at sove i den uanset hvor meget jeg prøvede, og da hun blev større (1. år) så brugte vi klapvogn, fordi barnevognen var så stor at flytte rundt med!!!

enig. brugte barnevogn 10 gange. saa kob en god kvali klapvogn og evt en billig brugt barnevogn..det ville jeg gore

Anmeld

5. februar 2009

Lullaby

Vi er superglade for vores barnevogn og imens Yazmin har været lille så har vi været glad for vores kombibarnevogn men syntes godt nok ikke at den kan erstatte en barnevogn af flere grunde.
Den er ikke lige så stor som en barnevogn og da vores børn bruger den til de er min 2 år bliver den hurtigt lille.
Mine unger fandt hurtigt ud af de kunne løfte kalechen på klapvognen så de lå med hovedet frit ude og kunne se rundt, dette er noget bøvl.
Og da vores ikke har et overtræksting som der er ¨på barnevogne ligger de uden nogen beskyttelse

Anmeld

5. februar 2009

trunte89

Vi valgte at købe en billig barnevogn i babysam (2000kr). Vi har ikke brugt den vildt meget, og nu står den i dp.
Og så har vi købt en Emmaljunga klapvogn. Vores absolute bedste køb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.