Erfaring søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.448 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Mathilde

Vi er så småt begyndt at kigge på udstyr til baby. Det er tidligt at gå igang, men det er da vist også nødvendigt, for det er godt nok ikke nemt at finde hoved og hale i alle de mærker der findes...

Vi har kigget på trille startpakker og basson startpakker, hvor man jo kan spare en del...
Men er der nogen der har erfaring med hhv. basson og/eller trille barnevogne? Kvalitet, sikkerhed, tendens til at ruste/falme, fordele/ulemper osv.

Kram fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

A.

desværre ingen erfaring her fra men jeg har også begyndt at købe tidligt så kan man heller ikke mærke at det har kostet så meget..

Anmeld

4. december 2008

Tullebobs

Hej Mathilde

Ja der er virkelig meget at forholde sig derude i babyudstyrsjunglen, så det er fint at være i god tid.

Mht til de to mærker du nævner vil jeg IKKE anbefale Trille. Kender flere der har været rigtig træt at lige netop disse barnevogne. Kender kun 1 der har haft basson, og de har været godt tilfreds.

Min anbefaling vil være købe at en rigtig god kombivogn eller klapvogn (med stort liggemål) og så bruge en ægte voksipose med bæreplade deri. Jeg vil gerne anbefale en klapvogn/kombivogn fra Emmaljunga eller Brio. Jeg vil selv gøre dette næste gang, og så ellers investere i en ægte voksipose med ulddyne - den er superlækker og så kan baby lægges ud med blot hue og vanter på en kold vinterdag - dejligt nemt.

Knus fra Trine

P.s. spørg endelig igen hvis der er noget, som jeg kan være behjælpelig med.

P.p.s Lån evt den babyudstyrs test bog som TÆNK har udgivet på biblioteket eller køb den på deres hjemmeside. Her er lidt om alt til baby, vogne, pusleborde, bleer osv...

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

Vi snakkede osse meget om at købe sådan en startpakke, men da vi stod og kiggede på vognen var emmaljunga og odder helt klart mere stabil ende trille og basson.

Vi har derfor besluttet at give det ekstra for vognen, da den jo skal bruge i mange år...

Knus Sanne

Anmeld

4. december 2008

Lise

Hej Mathilde,

Vil bare sige det samme som allerede er sagt - har hørt fra flere at man er utilfreds med Trille vognen, da det er dårlig kvali. Har aldrig selv kørt med en Trillevogn, men min bror har en til hans baby, og min mor siger at der er STOR forskel på når man kører med deres Trille-vogn, og vores Odder-vogn. Og så er der noget med at de ruster...

Pas på med at spare for meget på netop barnevognen - den skal bruges rigtig meget :-) Spar hellere på f.eks. tøjet, som baby vokser hurtigt ud af, det første år..

God jagt

Anmeld

4. december 2008

eliasogmor

hej jeg vil helt klart anbefale dig at købe en klapvogn med lift..jeg har en fra brio..som jeg købte med en lift i og det har fungerede fint... nu har vi en voksi pose i..men den er dog ikke ægte..mener den er fra trille...

Anmeld

4. december 2008

Mca<3

Jeg ville personligt aldrig springe barnevognen over og købe en klap vogn i stedet ..
De små¨skal have en barnevogn ,, Der kan forekomme træk i klapvognen og den er ikke beregnet til flere timers lur i kulde ,, De ligger bedre i en barnevogn , både for ryggen og for kulden ,,

Anmeld

4. december 2008

Nemesis

3 gangs mor skriver:

Jeg ville personligt aldrig springe barnevognen over og købe en klap vogn i stedet ..
De små¨skal have en barnevogn ,, Der kan forekomme træk i klapvognen og den er ikke beregnet til flere timers lur i kulde ,, De ligger bedre i en barnevogn , både for ryggen og for kulden ,,

Enig!
Har også virkelig brugt barnevpgnen meget..også når vi skulle ud, fordi jeg så har taget barnevognskassen med så han havde en seng, dengang han var lille - men vokset ud af liften.
Jonas sover stadig i sin barnevogn og i disse kolde dage ville jeg godt nok ikke putte ham i en klapvogn..voksi eller ej.
Han sover i en voksi i barnevognen.
:-) Sisse

Anmeld

4. december 2008

malou

Jeg har købt Bassons grande liggemål 97 og den er jeg super glad for. Den er godkendt i alle mulige test osv osv. Jeg arbejder i børnetøjsbutik og vi forhandlede på et tidspunkt bassons vogne med stor succes. Vi havde dog ikke plads i butikken og stoppede derfor med at sælge dem. Men kan kun anbefalde den!!! knus Malou

Anmeld

4. december 2008

Hertzum77

Vi købte en emmaljunga barnevog til januar udsalg da vi fik den første og den bruger vi også til nr 2. Den har et liggemål på 97 så den kan man sove i rigtig længe. Vi har også emmaljunga klapvog og den er vi også super glade for, den kan man nemlig også sove i når vi er på lange ture. Jeg ville dog aldrig have undværet barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.