statsamtet i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

twinboys

Tanker til jer søde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

wamse

Sjl-msl-Mkl skriver:

De kan da ikke lave en afgørelse om samvær, og så ikke lave en sådan undersøgelse. 

Jeg fik af vide at hvis jeg ikke var ening i amtets afgørlse, kunne jeg modsætte mig, men så skulle jeg være klar ver at de så ville lave en børnesagkynig undersøgelse på min datter.. 

Det eneste der er sat igang har, er en børnefaglig undersøgelse af kommunen, som jeg selv har bedt om. Statsamtet har på ingen måde sat noget igang. Det undrer mig simpelthen at man kan træffe så store beslutninger hen over hovedet på min datter, når det er hende, der skal leve med deres afgørelse

Anmeld

20. juni 2011

wamse

twinboys skriver:

Tanker til jer søde...

Tusind tak skal du have 

Anmeld

20. juni 2011

B&J

wamse skriver:

Tusind tak skal du have søde Det er en rigtig øv situation, for han mener jo virkelig at han er god for hende, så uanset hvad, så vil nogle gå derfra i morgen, og synes at det er uretfærdigt Forstår sagtens hans savn til hans datter, men det er bare ikke det vigtigste nu.

nej det der er vigtigt er hvordan din datter vil have det og det er vist ikke lige farmand hun har lyst til at være sammen med så håber han forstår det endag og de gør det bedste for jeres datter

Anmeld

20. juni 2011

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Det eneste der er sat igang har, er en børnefaglig undersøgelse af kommunen, som jeg selv har bedt om. Statsamtet har på ingen måde sat noget igang. Det undrer mig simpelthen at man kan træffe så store beslutninger hen over hovedet på min datter, når det er hende, der skal leve med deres afgørelse

Du kan jo også selv bede om at de sætter den i gang, ellers kan amtet gøre det.

Det er godt nok manglen på godt arbejde. Du må jo modsætte dig hvis afgørelsen ikke falder til din datters afgørelse.. Hmm..

Anmeld

20. juni 2011

klmf

Eej puuha, det er da lidt for spændende på den ufede måde!

Krydser fingre for dig og din datter, håber de tager nogle gode beslutninger for hende.

Du giver en update ikk'?!

Anmeld

20. juni 2011

wamse

lotchen skriver:

Eej puuha, det er da lidt for spændende på den ufede måde!

Krydser fingre for dig og din datter, håber de tager nogle gode beslutninger for hende.

Du giver en update ikk'?!

Jeg giver helt sikkert en opdatering

Anmeld

20. juni 2011

Talbutikken

wamse skriver:

Puha, så er det i morgen at vi skal i statsamtet for at få afgørelsen på min datters fars ansøgning om samvær med vores datter. Håber godt nok, at de træffer den rette afgørelse for min datter

Det undre mig, at ingen har hørt hendes sag i dette Men jeg vil lufte min undren i morgen

Pøj pøj og  finger for at afførelsen bliver til din datters fordel

Anmeld

20. juni 2011

wamse

Talbutikken skriver:

Pøj pøj og  finger for at afførelsen bliver til din datters fordel

Tusind tak  Ja det håber jeg også bare

Anmeld

20. juni 2011

Vingummien

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.