statsamtet i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

wamse

Puha, så er det i morgen at vi skal i statsamtet for at få afgørelsen på min datters fars ansøgning om samvær med vores datter. Håber godt nok, at de træffer den rette afgørelse for min datter

Det undre mig, at ingen har hørt hendes sag i dette Men jeg vil lufte min undren i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

sophiemy

Jeg håber godt nok også at de husker din datter midt i jeres kaos sag! Tanker herfra og krydsede fingre for det bedst mulige udkom af mødet

Anmeld

20. juni 2011

Sjl-msl-Mkl

Alt mulig held og lykke!

Jeg håber de traffer en afgørelse ud fra hvad der er bedst for din datter og ikke hendes far.. Kan se i dine tidligere indlæg at du inderligt elsker hende og vil hende det bedste. 

Anmeld

20. juni 2011

wamse

madagaskar skriver:

Jeg håber godt nok også at de husker din datter midt i jeres kaos sag! Tanker herfra og krydsede fingre for det bedst mulige udkom af mødet

Tusind tak skal du have 

Anmeld

20. juni 2011

wamse

Sjl-msl-Mkl skriver:

Alt mulig held og lykke!

Jeg håber de traffer en afgørelse ud fra hvad der er bedst for din datter og ikke hendes far.. Kan se i dine tidligere indlæg at du inderligt elsker hende og vil hende det bedste. 

åhh tusind tak skal du have Jeg tror virkelig på, at det skader hende, hvis han får hende på samvær

Anmeld

20. juni 2011

B&J

Åhh søde håber så meget at den rette afgørelse kommer imorgen og alle er glade kryder så mange finger jeg kan og i har mine tanker hos jer imorgen

Anmeld

20. juni 2011

wamse

B&J skriver:

Åhh søde håber så meget at den rette afgørelse kommer imorgen og alle er glade kryder så mange finger jeg kan og i har mine tanker hos jer imorgen

Tusind tak skal du have søde Det er en rigtig øv situation, for han mener jo virkelig at han er god for hende, så uanset hvad, så vil nogle gå derfra i morgen, og synes at det er uretfærdigt Forstår sagtens hans savn til hans datter, men det er bare ikke det vigtigste nu.

Anmeld

20. juni 2011

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

åhh tusind tak skal du have Jeg tror virkelig på, at det skader hende, hvis han får hende på samvær

Men så har de vel lavet en børnesagkyndig afgørelse på hende?!

Anmeld

20. juni 2011

wamse

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men så har de vel lavet en børnesagkyndig afgørelse på hende?!

Nix intet er lavet omkring hende 

Anmeld

20. juni 2011

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Nix intet er lavet omkring hende 

De kan da ikke lave en afgørelse om samvær, og så ikke lave en sådan undersøgelse. 

Jeg fik af vide at hvis jeg ikke var ening i amtets afgørlse, kunne jeg modsætte mig, men så skulle jeg være klar ver at de så ville lave en børnesagkynig undersøgelse på min datter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.