Graviditets sukkersyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

RiUL

Jemion skriver:

Kan kun være enig der er ikke noget bedre end en omgang jordbær eller vandmelon og jeg kan bare ikke få en peberfrugt og en gulerod til at se ligeså indbydende ud

Nej går ud fra de vil behandle det gennem kost og motion, men det får jeg at vide imorgen

Nej, og når man så ikke må spise alt det søde, så får man bare endnu mere lyst til det

Okay, det kunne da være dejligt hvis du kunne "nøjes" med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Jemion

RiUL skriver:

Nej, og når man så ikke må spise alt det søde, så får man bare endnu mere lyst til det

Okay, det kunne da være dejligt hvis du kunne "nøjes" med det

Ja og så er der jo heller ikke så længe til vores små poder skulle melde deres ankomst, det skulle gerne gå væk igen når jeg har født så ser lyst på tingene

Anmeld

21. juni 2011

RiUL

Jemion skriver:

Ja og så er der jo heller ikke så længe til vores små poder skulle melde deres ankomst, det skulle gerne gå væk igen når jeg har født så ser lyst på tingene

Nej, for pokker Tiden er bare gået så stærkt Synes lige jeg er blevet gravid, og nu er jeg allerede i uge 30 :O hehe

Anmeld

22. juni 2011

maryjane

Jemion skriver:

Andre der har været så "heldige" at få det konstateret ?  Jeg skal til 1 undersøgelse på onsdag for at lære at tage mit blodsukker og have at vide hvad der skal ske resten af graviditeten.. Håber ikke det påvirker lillemanden for meget så de sætter mig igang før eller værre skal have kejsersnit  

I kender vel alle sammen de der graviditets cravings.. Synes bare det er blevet 100 gange værre end inden jeg fik sukkersyge, kunne så godt spise en pandekage 

Hilsen en trist sukkerafhæning på seriøs sukker afvænning!!  

Hej, ved ikke om jeg kan være så fræk at spørge om du havde symptomer på at du har graviditetssukkersyge?

Helt okay hvis du ikke ønsker at svare.

Er noget nervøs over det.

Anmeld

22. juni 2011

Jemion

maryjane skriver:

Hej, ved ikke om jeg kan være så fræk at spørge om du havde symptomer på at du har graviditetssukkersyge?

Helt okay hvis du ikke ønsker at svare.

Er noget nervøs over det.

Jeg havde ingen symptomer, fik det bare konstateret efter en glukosebelastnings test

Anmeld

22. juni 2011

maryjane

Jemion skriver:

Jeg havde ingen symptomer, fik det bare konstateret efter en glukosebelastnings test

Okay, tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.