Graviditets sukkersyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Jemion

Andre der har været så "heldige" at få det konstateret ?  Jeg skal til 1 undersøgelse på onsdag for at lære at tage mit blodsukker og have at vide hvad der skal ske resten af graviditeten.. Håber ikke det påvirker lillemanden for meget så de sætter mig igang før eller værre skal have kejsersnit  

I kender vel alle sammen de der graviditets cravings.. Synes bare det er blevet 100 gange værre end inden jeg fik sukkersyge, kunne så godt spise en pandekage 

Hilsen en trist sukkerafhæning på seriøs sukker afvænning!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

SaNiNa

Man kan godt lave pandekager diabetiker også må spise.

Der findes rigtig mange gode opskirft bøger for diabetikker.

Men sikke noget øv, håber ikke det er det jeg har fået for jeg har haft så forfærdelig meget kvalme begynd at spise helt vild og drikker hele tiden. + sukkertrængen er helt vild voldsom

Anmeld

20. juni 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Andre der har været så "heldige" at få det konstateret ?  Jeg skal til 1 undersøgelse på onsdag for at lære at tage mit blodsukker og have at vide hvad der skal ske resten af graviditeten.. Håber ikke det påvirker lillemanden for meget så de sætter mig igang før eller værre skal have kejsersnit  

I kender vel alle sammen de der graviditets cravings.. Synes bare det er blevet 100 gange værre end inden jeg fik sukkersyge, kunne så godt spise en pandekage 

Øv det er jeg ked af at høre Håber ikke det får for store koncekvenser for din graviditet!

Jeg var til glukosebelastning i fredags, hvor jeg fik at vide, at jeg ikke havde graviditetssukkersyge - så jeg krydser fingre for, at det forbliver sådan!

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Øv for dig. Jeg skal til test igen på næste torsdag, men frygter også jeg er ved, at udvirkle det, men det er kun mig selv der er skyld i det, man skulle stoppe med alt det slik.

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Jemion skriver:

Nej ikke endnu.... 

Mine urinprøver har været rigtig fine ved lægen og jordemoderen indtil videre, håber det fortsætter sådan... 

Jeg havde intet af det i første graviditet, men blev testet for det for en sikkerhedsskyld! 

Anmeld

21. juni 2011

maryjane

Øv, hvor må det være træls
Skal først til glukosebelastning fredag d.1/7. glæder mig ikke, men kan jo hverken gøre fra eller til.

Anmeld

21. juni 2011

RiUL

Jemion skriver:

Øv det er jeg ked af at høre Hvor er det synd for dig 

- Jeg synes ikke jeg har haft de store madlaster i min graviditet, men synes godt nok chokolade trangen er begyndt at presse på, og pandekager det lyder altså også bare mums ... Hehe

- Men holder mig til frugt og saftevand Synes babymaven er begyndt at blive tung, og orker ikke at blive yderligere forpustet af at gå op ad trapper, end højest nødvendigt

Anmeld

21. juni 2011

Jemion

RiUL skriver:

Øv det er jeg ked af at høre Hvor er det synd for dig 

- Jeg synes ikke jeg har haft de store madlaster i min graviditet, men synes godt nok chokolade trangen er begyndt at presse på, og pandekager det lyder altså også bare mums ... Hehe

- Men holder mig til frugt og saftevand Synes babymaven er begyndt at blive tung, og orker ikke at blive yderligere forpustet af at gå op ad trapper, end højest nødvendigt

Jeg spiste gerne 4-5 stykker frugt om dagen hvilket jeg ikke må mere må max spise 3 stykker frugt nu

Anmeld

21. juni 2011

RiUL

Jemion skriver:

Jeg spiste gerne 4-5 stykker frugt om dagen hvilket jeg ikke må mere må max spise 3 stykker frugt nu

Ja, hvad skal man så spise? Grøntsager er ikke så indbydende når man har lyst til lidt lækkert

Får du så noget medicin mod graviditetssukkersygen, eller hvad gør man ved det?

Anmeld

21. juni 2011

Jemion

RiUL skriver:

Ja, hvad skal man så spise? Grøntsager er ikke så indbydende når man har lyst til lidt lækkert

Får du så noget medicin mod graviditetssukkersygen, eller hvad gør man ved det?

Kan kun være enig der er ikke noget bedre end en omgang jordbær eller vandmelon og jeg kan bare ikke få en peberfrugt og en gulerod til at se ligeså indbydende ud

Nej går ud fra de vil behandle det gennem kost og motion, men det får jeg at vide imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.