Savner jer skøre tøser ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Ny mor

Har ikke været herinde "længe" nu. Jeg har så har bare så meget om ørerne med ungerne og julearrangementer IRL, så computeren er sat lidt i skammekrogen i december.

Er rigitg misundelig på jer der skal til julehygge hos IVF og Malte inden jul

Men håber ALLE kommer til Kalua-fest til næste år, for som Loggi skriver, så ville det da være så trist vist vi bare sådan gled fra hinanden...snøft...

Nå, jeg må igang med at læse og update mig lidt.....

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Nadi

VI SAVNER OGSÅ DIG!!!!

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

weeee...der var du, og helle30 er med os igen, årrrh...så er det næsten lige som jul....årrrrrkkk....jeg er helt glad nu!

Anmeld

4. december 2008

Helle30

Som Nadi skriver: Vi savner også dig (skrev hende, der heller ikke har været for aktiv på det sidste - og som iøvrigt bare kunne starte bilen og så parkere i din indkørsel om 5 min). Nå, men jeg vinker skam, hver gang jeg suser forbi.
Jeg er også ked af, at vi må skubbe træffet i januar - ups! endnu en mail, jeg lige skal have svaret på.
Glæder mig til, du får tid til at være mere aktiv herinde. Her er jo så hyggeligt

- Helle

Anmeld

4. december 2008

Ny mor

Helle30 skriver:

Som Nadi skriver: Vi savner også dig (skrev hende, der heller ikke har været for aktiv på det sidste - og som iøvrigt bare kunne starte bilen og så parkere i din indkørsel om 5 min). Nå, men jeg vinker skam, hver gang jeg suser forbi.
Jeg er også ked af, at vi må skubbe træffet i januar - ups! endnu en mail, jeg lige skal have svaret på.
Glæder mig til, du får tid til at være mere aktiv herinde. Her er jo så hyggeligt

- Helle

Dig og Sofie må komme ned og lege med drengene en formiddag efter jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.