Ihhh altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2011

Kay

Er ved at gå ud af mit gode skind!!! (undskylder klamme detaljer)

skal jo starte "udredning" lige så snart min mens. kommer så jeg kan få taget blodprøver... og normalt er der mellem 28 og 30 dge i mellem... men havde det 8 maj... og der er ik kommet rigtig endnu... jeg troede det var der fredag... efter et par dage med brunligt udflåd... kom der endelig blod på papiret fredag aften...   men det var så det.... nu har jeg bare små ondt i maven og brunt udflåd igen hvad fanden sker der... ved godt det er underligt at længtes efter menses.... når man nu gerne vil være gravid... men vi kan bare ikke komme videre i forløbet før den er der...  

hvad sker der lige for min krop???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

Er ved at gå ud af mit gode skind!!! (undskylder klamme detaljer)

skal jo starte "udredning" lige så snart min mens. kommer så jeg kan få taget blodprøver... og normalt er der mellem 28 og 30 dge i mellem... men havde det 8 maj... og der er ik kommet rigtig endnu... jeg troede det var der fredag... efter et par dage med brunligt udflåd... kom der endelig blod på papiret fredag aften...   men det var så det.... nu har jeg bare små ondt i maven og brunt udflåd igen hvad fanden sker der... ved godt det er underligt at længtes efter menses.... når man nu gerne vil være gravid... men vi kan bare ikke komme videre i forløbet før den er der...  

hvad sker der lige for min krop???

Ih altså! Dumme krop, kan du så gå i gang siger jeg bare!!

Anmeld

22. juni 2011

Kay

CamillaSoefelt skriver:

Ih altså! Dumme krop, kan du så gå i gang siger jeg bare!!

ja.. er stadig helt ihhh...

der er kommet lidt mere gang i det... men stadig kun mørkebrunt med klumper... så ringede til min gyn.... for at høre om det var godt nok... men det er det ikke... jeg skal vente til det kommer rigtig... hvis det gør... og ellers vente til næste cyklus...  gidder snart ik mere vente tid

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

ja.. er stadig helt ihhh...

der er kommet lidt mere gang i det... men stadig kun mørkebrunt med klumper... så ringede til min gyn.... for at høre om det var godt nok... men det er det ikke... jeg skal vente til det kommer rigtig... hvis det gør... og ellers vente til næste cyklus...  gidder snart ik mere vente tid

Det skal nok komme, jeg krydser alt hvad krydses kan!!

Anmeld

22. juni 2011

Kay

CamillaSoefelt skriver:

Det skal nok komme, jeg krydser alt hvad krydses kan!!

tak hvor er du sød

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

tak hvor er du sød

Anmeld

22. juni 2011

Masig

Lyder fuldstændig som min sidste "mens".. det var også bare brunt udflåd, en enkelt dag med blod og ellers brunt udflåd igen.. Sådan var det i fem dage... Det er så stoppet nu, men jeg har også stadig ondt i maven/underlivet hver dag

Jeg skal også igang med udredning her fra næste cyklus, så håber også der kommer orden i sagerne indtil da..

Håber for dig der snart sker noget "rigtigt"

Anmeld

22. juni 2011

Kay

Masig skriver:

Lyder fuldstændig som min sidste "mens".. det var også bare brunt udflåd, en enkelt dag med blod og ellers brunt udflåd igen.. Sådan var det i fem dage... Det er så stoppet nu, men jeg har også stadig ondt i maven/underlivet hver dag

Jeg skal også igang med udredning her fra næste cyklus, så håber også der kommer orden i sagerne indtil da..

Håber for dig der snart sker noget "rigtigt"

håber jeg sandelig også... hvis bare det gad komme lige nu... så ville jeg være lykkelig

håber også din bliver normal inden

Anmeld

22. juni 2011

Masig

Kay skriver:

håber jeg sandelig også... hvis bare det gad komme lige nu... så ville jeg være lykkelig

håber også din bliver normal inden

Kan jeg godt forstå.... Jeg for at den kommer lige om lidt

Anmeld

22. juni 2011

Kay

Masig skriver:

Kan jeg godt forstå.... Jeg for at den kommer lige om lidt

så ville i kunne høre mig juble i hele lille danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.