Min første baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Dot D

Nicolinesmor170510 skriver:

Arh.. Men fin, det er din kage alligevel Meget enkel, men enormt fin

Tak igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

ZamanogDania

Dot D skriver:

Jeg kalder den lime, den er blandet af lidt forskelligt, hi hi, så kan ikke helt give opskriften. Men gult, grønt og lidt blåt har jeg puttet i

Aha fedt. Synes godt nok det er en fed farve.
Elsker den enkelte kage. Det er så flot

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

ZamanogDania skriver:

Aha fedt. Synes godt nok det er en fed farve.
Elsker den enkelte kage. Det er så flot

Det var faktisk lidt sjovt, fo hun ville sende mig en farveprøve af dugen, så jeg havde noget at kigge efter, men jeg havde liiiige lidt extra tid, så jeg gik igang, inden den kom. Brugte mine farvehandler erfaringer og blandede den farve, jeg synes det lød til at være.

Her er lige et billede af pynten OG et stykke af dugen, det ligger oppe til højre ved siden af blomsten, synes det er ramt ret godt uden at have farveprøven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2011

ZamanogDania

Dot D skriver:

Det var faktisk lidt sjovt, fo hun ville sende mig en farveprøve af dugen, så jeg havde noget at kigge efter, men jeg havde liiiige lidt extra tid, så jeg gik igang, inden den kom. Brugte mine farvehandler erfaringer og blandede den farve, jeg synes det lød til at være.

Her er lige et billede af pynten OG et stykke af dugen, det ligger oppe til højre ved siden af blomsten, synes det er ramt ret godt uden at have farveprøven

Synes helt sikkert det er godt ramt. Du er os dygtig søde

Anmeld

19. juni 2011

sandorff

Dot D skriver:

Så fik jeg endelig fat i baby-moulden, og den blev brugt til Lauge Emils dåbskage.

Det er chokoladekage med chokostykker med jordbærmousse, smurt op med PSC lavet med jordbærsaft og skovbærcider.

Så synes jeg også, at de skulle have nogle små mufins ved siden af. Så der gik blomsten igen...

ej en lækker grøn farve, hvad hedder den? og jeg er da helt vild med de blomster der

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

ZamanogDania skriver:

Synes helt sikkert det er godt ramt. Du er os dygtig søde

Tak, hvor er du sød....

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

sandorff skriver:

ej en lækker grøn farve, hvad hedder den? og jeg er da helt vild med de blomster der

Tak, synes også den er ret fed... Elsker LIMEFARVE.... Men som jeg skrev tidligere, så kan jeg desværre ikke give en korrekt opskrift, da den er blandet af lidt forskelligt, men gult, grønt og lidt blåt er der i.

Blomsterne er lavet ud fra de udstikkere, der bruges til at lave roser, jeg har "ball´et" kanten lidt tyndere, også IKKE samlet den i rosenform... Meget nemme at lave midten er trykket fra midten af en silikonemould jeg har, og "stritterne er små flerbladsblomster, hvor hvert blad er klippet i tre dele

Anmeld

19. juni 2011

sandorff

Dot D skriver:

Tak, synes også den er ret fed... Elsker LIMEFARVE.... Men som jeg skrev tidligere, så kan jeg desværre ikke give en korrekt opskrift, da den er blandet af lidt forskelligt, men gult, grønt og lidt blåt er der i.

Blomsterne er lavet ud fra de udstikkere, der bruges til at lave roser, jeg har "ball´et" kanten lidt tyndere, også IKKE samlet den i rosenform... Meget nemme at lave midten er trykket fra midten af en silikonemould jeg har, og "stritterne er små flerbladsblomster, hvor hvert blad er klippet i tre dele

ja, jeg så det godt, det med farven. og tænkte: åh bis, så har vi andre jo ikke en ærlig chance for at ramme den

Anmeld

19. juni 2011

camilla28

hvordan har du lavet  figurer  har du en form  til blomster sutter osv ??

og hvor har du købt dem

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

sandorff skriver:

ja, jeg så det godt, det med farven. og tænkte: åh bis, så har vi andre jo ikke en ærlig chance for at ramme den

Hi hi, jeg får også mit job for mig, hvis jeg skal finde den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.