Min første baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.187 visninger
51 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Dot D

Så fik jeg endelig fat i baby-moulden, og den blev brugt til Lauge Emils dåbskage.

Det er chokoladekage med chokostykker med jordbærmousse, smurt op med PSC lavet med jordbærsaft og skovbærcider.

Så synes jeg også, at de skulle have nogle små mufins ved siden af. Så der gik blomsten igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Rockertand

Det er intet mindre end fantastiske kreationer, du laver - jeg kontakter dig, hvis jeg nogensinde skal have lavet en bryllupskage, så er du advaret

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

Rockertand skriver:

Det er intet mindre end fantastiske kreationer, du laver - jeg kontakter dig, hvis jeg nogensinde skal have lavet en bryllupskage, så er du advaret

Tusind tak. Jamen, jeg vil vente i spænding..... Så du må jo sige til

Anmeld

19. juni 2011

Bare mig..

Øjh den er flot.. Kan godt lide det der lidt enkelte Men hvordan hulan kan du lave sådan en baby, med ansigtsudtryk, øre, næse, numse, ja det hele?

Vildt flot!

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

Nicolinesmor170510 skriver:

Øjh den er flot.. Kan godt lide det der lidt enkelte Men hvordan hulan kan du lave sådan en baby, med ansigtsudtryk, øre, næse, numse, ja det hele?

Vildt flot!

Tak tak.

Den der baby er faktisk næsten snyd, hi hi, den bliver lavet i en silikonemould(form) hvor man putter sin fondant ned i. Det kan godt kræve et forsøg eller flere før den bliver rigtigt flot, så derfor skriver jeg næsten snyd

Anmeld

19. juni 2011

ZamanogDania

Elsker den farve. Hvad hedder den?

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

Fantastisk flot... 

Anmeld

19. juni 2011

Bare mig..

Dot D skriver:

Tak tak.

Den der baby er faktisk næsten snyd, hi hi, den bliver lavet i en silikonemould(form) hvor man putter sin fondant ned i. Det kan godt kræve et forsøg eller flere før den bliver rigtigt flot, så derfor skriver jeg næsten snyd

Arh.. Men fin, det er din kage alligevel Meget enkel, men enormt fin

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

ZamanogDania skriver:

Elsker den farve. Hvad hedder den?

Jeg kalder den lime, den er blandet af lidt forskelligt, hi hi, så kan ikke helt give opskriften. Men gult, grønt og lidt blåt har jeg puttet i

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

Mira0911 skriver:

Fantastisk flot... 

Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.