CelinasMoarh skriver:
Skeleoperation..
Hvad måtte du give for det *?
Og hvordan foregår det ??
Jeg betalte ikke noget, da jeg egentlig skulle have det lavet på OUH pga. problemer med synet. Men lang ventetid gav mig frit sygehusvalg. Men kan se man skal regne med ca. 10.000 http://hca-klinikken.dk/ojenkirurgi
Det foregår ved, at øjenmusklen klippes over (der er 8 muskler og jeg aner faktisk ikke hvor mange de klippede osv.) og syes sammen igen. For at stramme musklen op, og derved rette øjet ind på plads.
Jeg har fået det lavet på begge øjne, af to omgange, og har prøvet både narkose og lokalbedøvelse. Jeg ved ikek hvad jeg vil foretrække, blev lidt syg af narkosen, men i lokal kunne jeg høre de klippede musklen over.. 
De første 3 dage efter operationen gør det ONDT! Jeg vil hellere føde et barn, end opleve de tre dage... Men det er det HELE værd, og nu hvor den ene muskel er ved at være slap, ville jeg gerne have det gjort igen - også selvom det gør ondt
Jeg har bare ikke lige 10.000 og tror ikke jeg vil kunne få det lavet, af synsmæssige årsager.
Skeler du? Og har du i så fald overvejet at få det lavet? Hvis du vil vide mere så spørg endelig, jeg svarer gerne! 
Anmeld