H.C Andersen klinikken, nogen der kender til den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

merichs

132319 skriver:

Hvis jeg nogensinde får sparet sammen til det, skal jeg have lavet bryster der  Kender to der har fået dem lavet og de er simpelthen SÅ flotte og naturlige, brysterne altså 

Det er jo perfekt når de ser naturlige ud og ikke ligner et par store pruttepuder der er klistret på

Det er så ikke lige bryster jeg skal have lavet denne gang, men rart at vide at de kan deres kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

132319

merichs skriver:

Det er jo perfekt når de ser naturlige ud og ikke ligner et par store pruttepuder der er klistret på

Det er så ikke lige bryster jeg skal have lavet denne gang, men rart at vide at de kan deres kram

Hvad skal du have lavet, hvis jeg må spørge? 

Anmeld

19. juni 2011

Bellinda89

AnneBJ skriver:

Jeg har fået en ambulant skeleoperation der. 

Fantastisk personale, 

Ønsket resultat,

Tilstrækkelige informationer

Alt i alt tip-top! 

Hvis du vil vide noget specifikt siger du bare til!

Skeleoperation.. 

Hvad måtte du give for det *?

Og hvordan foregår det ??

Anmeld

19. juni 2011

merichs

132319 skriver:

Hvad skal du have lavet, hvis jeg må spørge? 

Fedtsugning. Jeg har de vildeste ridebukselår

Anmeld

19. juni 2011

AnneBJ

CelinasMoarh skriver:

Skeleoperation.. 

Hvad måtte du give for det *?

Og hvordan foregår det ??

Jeg betalte ikke noget, da jeg egentlig skulle have det lavet på OUH pga. problemer med synet. Men lang ventetid gav mig frit sygehusvalg. Men kan se man skal regne med ca. 10.000  http://hca-klinikken.dk/ojenkirurgi

Det foregår ved, at øjenmusklen klippes over (der er 8 muskler og jeg aner faktisk ikke hvor mange de klippede osv.) og syes sammen igen. For at stramme musklen op, og derved rette øjet ind på plads.

Jeg har fået det lavet på begge øjne, af to omgange, og har prøvet både narkose og lokalbedøvelse. Jeg ved ikek hvad jeg vil foretrække, blev lidt syg af narkosen, men i lokal kunne jeg høre de klippede musklen over.. 

De første 3 dage efter operationen gør det ONDT! Jeg vil hellere føde et barn, end opleve de tre dage... Men det er det HELE værd, og nu hvor den ene muskel er ved at være slap, ville jeg gerne have det gjort igen - også selvom det gør ondt Jeg har bare ikke lige 10.000 og tror ikke jeg vil kunne få det lavet, af synsmæssige årsager.

Skeler du? Og har du i så fald overvejet at få det lavet? Hvis du vil vide mere så spørg endelig, jeg svarer gerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.