Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har fået foretaget noget på H.C Andersen klinikken som kan fortælle godt/skidt om det?
Vh Marlene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvilken by?
AnneBJ skriver: Hvilken by?
Odense
Jeg har fået en ambulant skeleoperation der.
Fantastisk personale,
Ønsket resultat,
Tilstrækkelige informationer
Alt i alt tip-top!
Hvis du vil vide noget specifikt siger du bare til!
AnneBJ skriver: Jeg har fået en ambulant skeleoperation der. Fantastisk personale, Ønsket resultat, Tilstrækkelige informationer Alt i alt tip-top! Hvis du vil vide noget specifikt siger du bare til!
Tak skal du ha
Har været inde og lure lidt på deres hjemmeside og allerede der er der jo utrolig meget info omkring deres behandlinger.
Jeg skal have lavet bryster og mave der når jeg får sparet sammen På kosmetiskguide.dk kan du læse om folk der har fået lavet op der..
Den lykkelige skriver: Jeg skal have lavet bryster og mave der når jeg får sparet sammen På kosmetiskguide.dk kan du læse om folk der har fået lavet op der..
Tak for svar
GUSO skriver: Hej fik lavet kønsscanning derinde forrige år, de er super søde og rigtig dygtige..
Hej fik lavet kønsscanning derinde forrige år, de er super søde og rigtig dygtige..
Dejligt med positiv feedback, tak for svar
Hvis jeg nogensinde får sparet sammen til det, skal jeg have lavet bryster der Kender to der har fået dem lavet og de er simpelthen SÅ flotte og naturlige, brysterne altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128