Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millesmammi skriver: jeg har termin den 22. november. min mor det er først engang til januar-februar
jeg har termin den 22. november. min mor det er først engang til januar-februar
Det er da skønt at de kommer så tæt på hinanden.. Så har de da legekammerater fra start af
ved du hvad det bliver?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bambii skriver: Det er da skønt at de kommer så tæt på hinanden.. Så har de da legekammerater fra start af ved du hvad det bliver?
nej det ved jeg ikke endnu :-D
skal scannes 7. juli, så håber på de kan se det der
Millesmammi skriver: nej det ved jeg ikke endnu :-D skal scannes 7. juli, så håber på de kan se det der
Skønt..
Der er ikke noget bedre end at være til sådan en scanning (Har ikke selv barn, men min søster er gravid !!)
Det er bare så livsbekræftende at se sådan et lille liv
Stort tillykke med begge dele
Din mor giver den da gas hva? Men hun virker bare også som om hun har alt overskud i verdenen, og som om hun klarer det super godt! Så tillykke til hende
Må man spørge om det er med Jesper du skal have den lille? Syntes jeg har hørt i ikke var sammen længere nemlig......
Loa skriver: Stort tillykke med begge dele Din mor giver den da gas hva? Men hun virker bare også som om hun har alt overskud i verdenen, og som om hun klarer det super godt! Så tillykke til hende Må man spørge om det er med Jesper du skal have den lille? Syntes jeg har hørt i ikke var sammen længere nemlig......
mange tak , ja det er med jesper. - vi er sammen, vi er bare flyttet fra hinanden et stykke tid :-)
Tillyke med titlen "endnu en gang"!
Hvilket nummer søskend bliver det?
Millesmammi skriver: mange tak , ja det er med jesper. - vi er sammen, vi er bare flyttet fra hinanden et stykke tid :-)
Okay jamen det var nok det jeg havde hørt så
Bor du hjemme, eller er du flyttet hjemmefra? (Tænkte bare det var mange små samlet i samme hus, hvis du stadig boede hjemme)
DAs mor skriver: Tillyke med titlen "endnu en gang"! Hvilket nummer søskend bliver det?
det bliver nummer 8 9 med mig altså (:
Loa skriver: Okay jamen det var nok det jeg havde hørt så Bor du hjemme, eller er du flyttet hjemmefra? (Tænkte bare det var mange små samlet i samme hus, hvis du stadig boede hjemme)
nej mig og jesper flyttede for et år siden :-D
Millesmammi skriver: det bliver nummer 8 9 med mig altså (:
I er godt nok mange! Men det virkede bare som sådan en dejlig harmonisk familie ud fra hvad man så på tv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128