Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anja89 skriver: Tillykke med både din lille nye og din nye søster/bror
Tillykke med både din lille nye og din nye søster/bror
mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millesmammi skriver: det kan man ikke regne med - det sagde hun også efter nummer 5 . men denne her gang var det dog på P-piller
det kan man ikke regne med - det sagde hun også efter nummer 5 .
men denne her gang var det dog på P-piller
Hehe .. Men det er os dejligt med en stor børneflok .. Men stort tillykke med den kommende tittle .. Igen ..
Så kan i jo følges ad ..
Millesmammi skriver: ved ikke hvornår det skal være helt endnu - ved bare det er omkring januar-februar
ved ikke hvornår det skal være helt endnu - ved bare det er omkring januar-februar
Skønt så kommer din baby og din mors baby til og ligge nogenlunden sat på hinanden, ligesom den gang du skulle have mille
Miia90 skriver: Skønt så kommer din baby og din mors baby til og ligge nogenlunden sat på hinanden, ligesom den gang du skulle have mille
ja nemlig
Millesmammi skriver: ikke nok med at jeg er så heldig at ska være mor igen, nej da - jeg har også fået den fornøjelse af at skulle være storesøster igen :-D ville lige sige det et eller andet sted, nu hvor jeg endelig fik lov
ikke nok med at jeg er så heldig at ska være mor igen, nej da - jeg har også fået den fornøjelse af at skulle være storesøster igen :-D
ville lige sige det et eller andet sted, nu hvor jeg endelig fik lov
Vildt nok!!! Stort tillykke!!! ooooog øhh STORT TILLYKKE!!
JustAnotherName skriver: Vildt nok!!! Stort tillykke!!! ooooog øhh STORT TILLYKKE!!
tak
Stort tillykke med det
Det er da dejligt både at blive mor og søster på næsten samme tid
Bambii skriver: Stort tillykke med det Det er da dejligt både at blive mor og søster på næsten samme tid
ja det er det :-D
Millesmammi skriver: ja det er det :-D
Hvornår er i så sat til begge 2?
Tillykke med det
Det er da fedt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128