Fra 9+5 til ? med store blomst og lille blomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Kofoed.

AnneP skriver:

Det var nok en god idé, det kan være det giver lidt ro til hovedet!

sender dig ihvertfald 1000vis af positive tanker og varme knus!

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Bare mig..

Der er da godt nok sket en hel del var !?

Super flot og naturlig mave du har

Håber det er ok jeg spørg.. Men jeg har pbenbart misset, at den ene er død.. Har du evt et link til en tråd, hvis du har skrevet noget om det? Det gør mig virkelig ondt..

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Nicolinesmor170510 skriver:

Der er da godt nok sket en hel del var !?

Super flot og naturlig mave du har

Håber det er ok jeg spørg.. Men jeg har pbenbart misset, at den ene er død.. Har du evt et link til en tråd, hvis du har skrevet noget om det? Det gør mig virkelig ondt..

Uh ha, ja der er sket meget. Mange tak

Det er helt iorden. https://www.baby.dk/debat/111175pi1/mistet-et-barn/min-alt-for-lille-tvilling-b-.aspx

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Uh ha, ja der er sket meget. Mange tak

Det er helt iorden. https://www.baby.dk/debat/111175pi1/mistet-et-barn/min-alt-for-lille-tvilling-b-.aspx

Puha.. Det lyder godt nok forfærdeligt..

Håber i er kommet jer lidt over det, og nu glædes lidt igen

Må man spørge, hvad du nu har fået at vide med hensyn til fødslen af dem begge, eller? Måske du også har link dertil?

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Puha.. Det lyder godt nok forfærdeligt..

Håber i er kommet jer lidt over det, og nu glædes lidt igen

Må man spørge, hvad du nu har fået at vide med hensyn til fødslen af dem begge, eller? Måske du også har link dertil?

Altså det bedste jeg kan linke til, er den efterfølgene scanning, da min jordmoder intet viste og jeg lige pt står uden jordmoder, så dejligt, eller noget...

Men begge skal fødes sammen, selvom det ikke er en villidt tanke herhjemme. Da det er den der ligger øverst der er "gået til", så er en en naturlig fødsel ikke et problem, fordi den raske kommer ud først, da de har hver deres moderkage er det sikker. Så der var et meget lille lyspunkt.

https://www.baby.dk/debat/114062pi1/ultralydsscanninger/vaekstscanning-og-sjov-navlebilleder.aspx

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Altså det bedste jeg kan linke til, er den efterfølgene scanning, da min jordmoder intet viste og jeg lige pt står uden jordmoder, så dejligt, eller noget...

Men begge skal fødes sammen, selvom det ikke er en villidt tanke herhjemme. Da det er den der ligger øverst der er "gået til", så er en en naturlig fødsel ikke et problem, fordi den raske kommer ud først, da de har hver deres moderkage er det sikker. Så der var et meget lille lyspunkt.

https://www.baby.dk/debat/114062pi1/ultralydsscanninger/vaekstscanning-og-sjov-navlebilleder.aspx

Dejligt, at hører det går godt med den levedygtige lille pige Dét er da trods alt godt, at der så var to..hvis du forstår..

Ønsker dig al held og lykke med din graviditet, og så vil jeg liiige holde lidt mere øje med dine tråde

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Dejligt, at hører det går godt med den levedygtige lille pige Dét er da trods alt godt, at der så var to..hvis du forstår..

Ønsker dig al held og lykke med din graviditet, og så vil jeg liiige holde lidt mere øje med dine tråde

Forstår dig godt

Mange tak. Jamen det er da helt iorden. Skal til ny scanning i overmorgen, så regner jeg med, at der kommer en update om eftermiddaggen/aften

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Forstår dig godt

Mange tak. Jamen det er da helt iorden. Skal til ny scanning i overmorgen, så regner jeg med, at der kommer en update om eftermiddaggen/aften

Godt, skulle endelig ikke lyde forkert i en sådan sammenhæng..

Super, så vil jeg da holde øjnene åbne de næste par dage

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Godt, skulle endelig ikke lyde forkert i en sådan sammenhæng..

Super, så vil jeg da holde øjnene åbne de næste par dage

Har det selv sådan. Er lykkelig over, at vi ikke skal starte fra nul igen, men ville nu heller have dem begge, sådan er det jo altid.
Er bange for, at vi ikke ville komme igang igen, hvis det var fra bunden igen og er også bange for, hvordan forholdet ville blive, men vi har hende og vi glæder os mere en nogensinde før og ønsker bare, at ventetiden var overstået, så vi begge kan passe på hende og røre hende.

Jeps, helt iorden

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Har det selv sådan. Er lykkelig over, at vi ikke skal starte fra nul igen, men ville nu heller have dem begge, sådan er det jo altid.
Er bange for, at vi ikke ville komme igang igen, hvis det var fra bunden igen og er også bange for, hvordan forholdet ville blive, men vi har hende og vi glæder os mere en nogensinde før og ønsker bare, at ventetiden var overstået, så vi begge kan passe på hende og røre hende.

Jeps, helt iorden

Ja det er vidst fuldt ud forståeligt.. Lidt godt er der da blandt det ulykkelige, for jer i hvertfald... Ja, og man føler nok lidt, at når hun så er ude, SÅ er hun sikker i mors og fars arme Og det ER hun!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.