Hold da op hvor det undre mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Loggidut

har i tænkt over at vi nu går vores anden jul i møde med de små poder, de bevæger sig mod at blive 2 år, hvor pokkerer den tid blevet af?
Jeg synes det var så godt som i går at jeg besluttede mig for at logge på juligruppen...jeg fatter slet ikke en disse af det.

Nu sidder der mange som venter sig igen, og nogle stykker som har fået barn igen, men på den korte tid vi har været sammen...det er altså utroligt hvor alt den tid er gået hen, der var så meget jeg ville ha nået i min barsel, og så mange ting jeg gerne ville havde overkommet, men den tid forsvandt også bare mellem hænderne på mig... det er altså ikke til at banke ind i min hjerne!
tror i at vi som gamle kællinger stadig mødes, eller forsvinder vi mon med tiden fra hinanden...jeg håber det godt nok ikke, for det har da været de bedste 1½ år ever!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Rasmine

Nej Sloggi, det undre dig ikke, det undrer dig.

Men du har ret...
Håber også vi formår at holde sammen, selvom her ikke er meget aktivitet mere.

Anmeld

4. december 2008

Plysbjørnen

Jeg synes også det er underligt hvor den tid sådan er blevet af... Synes jo heller ikke det er lang tid siden jeg blev gravid med Laura og synes da stadig hun er min lille Guldklump, men når man holder hende lige efter man har holdt Benjamin så virker hun jo som en lille prop...

Men jo Tiden går stærkt... Alt for stærkt...

Betina

Anmeld

4. december 2008

Nadi

Jeg har selv tænkt det samme igår, og jeg kan heller ikke forstå det! Tiden går bare så hurtig, fik også lige en bemærkning fra en som bor i samme boligkvarter som os at Oliver var da blevet noget stor. Hun syntes ikke det var særlig længe siden at vi bare gik med en lille purk på armen.
Og jeg kan sgu heller ikke forstå det!! 2. jul og godt på vej mod deres 2 års fødselsdag
Jeg håber ikke at vi falder fra hinanden, og håber stadig vi kan mødes. For det er så hyggeligt når vi mødes, både her og IRL

Anmeld

4. december 2008

ivfmarie

Vi bliver da ved med at mødes, ikk?? Ikke så intenst vel sagtens, men vi må da ikke bare "vokse" fra hinanden!!!

I love u guys

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Vi bliver da ved med at mødes, ikk?? Ikke så intenst vel sagtens, men vi må da ikke bare "vokse" fra hinanden!!!

I love u guys

ja det vil jeg da gætte på vi gør, min mor havde sådan en tøse-omgangskreds, de havde mødtes gennem...jammen for fanden rigtig mange år, og jeg kan huske jeg var lidt misundelig på dem, når de sad der over en frokost og drak deres vin og sang og galpede...sådan en gruppe vil jeg også have når jeg kommer i den alder, og mon ikke det er jer?

i er ihvertfald de piger jeg helst vil blive gammel sammen med! ha ha

Anmeld

4. december 2008

Nadi

Loggidut skriver:

ja det vil jeg da gætte på vi gør, min mor havde sådan en tøse-omgangskreds, de havde mødtes gennem...jammen for fanden rigtig mange år, og jeg kan huske jeg var lidt misundelig på dem, når de sad der over en frokost og drak deres vin og sang og galpede...sådan en gruppe vil jeg også have når jeg kommer i den alder, og mon ikke det er jer?

i er ihvertfald de piger jeg helst vil blive gammel sammen med! ha ha

Så skal du dærleme holde dig godt, hvis vi to skal blive gamle sammen

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Så skal du dærleme holde dig godt, hvis vi to skal blive gamle sammen

hæ hæ...dumme tøs...hvad fabler du om, her om få dage har jeg fødselsdag, og jeg bliver altså kun 29......igen altså!

Anmeld

4. december 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hæ hæ...dumme tøs...hvad fabler du om, her om få dage har jeg fødselsdag, og jeg bliver altså kun 29......igen altså!

Teknisk set kan det godt lade sig gøre... I skal bare lade være med at sætte træskoene alt for tidligt så når du er 96 Sloggi så er hun 83 så er i sgu da gamle sammen...

Betina

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

ja ha, og jeg sætter ikke træskoene, før jeg er så gammel at jeg pisser og skider i mine bukser, og jeg har haft mine unger til at skifte mig...hævnen er bare SÅ sød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.