Børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ej hvor er i heldige!!! Ville sådan ønske, at vi havde et værelse at indrette til vores lille dreng! Sagen er bare den, at vi bor i en toværelses lejlighed - så ind til videre hører babydrengen til i vores soveværelse!

Det ville være dejligt at have et børneværelse hvor man kunne male om indrette  Men samtidigt har jeg også indfundet mig med, at det er sådan her noget tid.
Vi tænker at vi flytter inden for de næste 2-2½ år og så skal jeg tage revance!

Vi måtte så også flytte fra Kolding, for at få en stor, dejlig og rumlig lejlighed, men indtil tøsen kommer er det altså ret kedeligt, der sker INGENTING i vores lille flække.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Vi måtte så også flytte fra Kolding, for at få en stor, dejlig og rumlig lejlighed, men indtil tøsen kommer er det altså ret kedeligt, der sker INGENTING i vores lille flække.

Hvor er i flyttet hen? Jeg vil helst ikke ud for byen, men jeg savner virkelig at få nogle ekstra værelser. Det er bare lidt svært når man bor i andel og i forvejen har mistet mange penge på lejligheden

Jeg er ikke i tvivl om at den kan sælges, men det økonomiske skal lige overvejes nøje.

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Vi bor i Odense er kun flytet 900 m farmor og farfar er overtaget farfar forældres hus hvor der er to lejligheder i og de kom på plejehjem sidste år i maj månede.

Så vi rev alt ud af lejligheden og renoverede den fra gulv til loft. Vi er ikke helt færdig endnu badeværelse mangler lidt og lidt maler arbejde.

Anmeld

20. juni 2011

Jemion

Her er vi igang/ jeg er igang med at indrette lidt på lillemandens værelse men føler ikke jeg kommer så langt, glæder mig til august hvor jeg går på barsel så jeg rigtig kan bruge tid derinde

Anmeld

20. juni 2011

maryjane

Uha, er ikke rigtigt gået i gang endnu. Tror måske jeg er lidt bange for det  Men køber ting af og til, og stiller ind på det der bliver lillens værelse. Men intet står ordentligt endnu.

Mangler også at få en tremmeseng hjem der står ved svigermor, og en kommode. Begge to gamle ting, som hun gerne ville male for os så vi slipper malerstads i lejligheden.

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hvor er i flyttet hen? Jeg vil helst ikke ud for byen, men jeg savner virkelig at få nogle ekstra værelser. Det er bare lidt svært når man bor i andel og i forvejen har mistet mange penge på lejligheden

Jeg er ikke i tvivl om at den kan sælges, men det økonomiske skal lige overvejes nøje.

Bor i Lunderskov nu, en lille by med meget lidt ungdoms aktivitet, såsom shopping Men tror nu der efterhånden er 4000 indbyggere, men bare ingen muligheder for min alders gruppe.

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Bor i Lunderskov nu, en lille by med meget lidt ungdoms aktivitet, såsom shopping Men tror nu der efterhånden er 4000 indbyggere, men bare ingen muligheder for min alders gruppe.

Hvor langt har i så til en lidt større by?

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor langt har i så til en lidt større by?

12 km og det er Kolding. Toget holder 300 meter fra vores hus, men stadig, det koster altså og magter ikke gå for meget. Vi har ikke bil og jeg har for den sags skyld ikke kørekort.

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

12 km og det er Kolding. Toget holder 300 meter fra vores hus, men stadig, det koster altså og magter ikke gå for meget. Vi har ikke bil og jeg har for den sags skyld ikke kørekort.

Ja det er lidt øv.

Men når den lille kommer så får du gået nogle ture, mens Nicklas var lille gik jeg mindst 1 time om dagen da han så startede i dp gik vi tur når han kom hjem.

Nu holder jeg mig også helst i ro

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det er lidt øv.

Men når den lille kommer så får du gået nogle ture, mens Nicklas var lille gik jeg mindst 1 time om dagen da han så startede i dp gik vi tur når han kom hjem.

Nu holder jeg mig også helst i ro

Altså jeg venter også bare på hun kommer, for så er mulighederne jo nærmest uendelige for, hvad vi kan lave, men inden hun kommer er det bare lidt trist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.