Børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

SaNiNa

Er i gået i gang?

Vi er ved at få lavet det sidste efter vi har istandsat hele lejligheden der maler desværre lidt maler arbejde men håber på at bliver færdig i denne her uge så når vi forhåbelig kender kønnet onsdag d. 29 så vi pynte med lilla/pink eller lyseblå/mørkeblå

Vi har stadig intete købt til den lille for hvis det bliver en dreng så har vi masser af tøj og alle de andre ting som seng, puslebord har vi jo også og barnvognen er til 2 års eftersyn nu og er send til sverige igen igen da vi har haft så mange problemer med stellet.

Så den skulle jo også gerne være klar til den lille kommer.

Vis gerne billeder af jeres værelse og hvad i har købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Kofoed.

Vores er langt fra færdig, men her er hvordan det ser ud pt.

På fradag for vi vores pulsebord hjem og en gang i løbet af ugen for vi en kommode mere, til den første for vi en større rumdeler, hvor vi selv laver nogle kasse, som passer ind i rummene, de skal så males i forskellige farver.

Og igen kan jeg kun sige, tøj har vi nok af

Bemærk de 4 dyner, der er to mere på vej... hmm tror ikke vi vil mangle dyner

Barnevognen henter vi nok også i den kommende uge, skal bare liiige af fat i en stor nok bil

Nye billeder kommer når værelset er færdigt

Da vi har to tremmesenge, vil den ene blive brugt til kravlegård

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2011

SaNiNa

hihi vi har også 3 babydyner fra Nicklas af og så har vi to større dyner.

Til Nicklas har vi 3 voksier hihi

Anmeld

19. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

hihi vi har også 3 babydyner fra Nicklas af og så har vi to større dyner.

Til Nicklas har vi 3 voksier hihi

Så ham havde i også mere end nok til, at pakke ham godt og sikkert ind

Anmeld

19. juni 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Så ham havde i også mere end nok til, at pakke ham godt og sikkert ind

Ja det var mere fordi vi købte en da han var helt lille og så ville vi også gerne have en til dp og så her i foråret manglede vi en sommerdyne og så måtte jeg jo finde en der så kunne jeg få en til en kanon pris for sommer og vinter dyne og bærepladen som jeg gerne ville have til den lille. så måtte jeg jo slå til.

Anmeld

19. juni 2011

Kofoed.

Ja det var mere fordi vi købte en da han var helt lille og så ville vi også gerne have en til dp og så her i foråret manglede vi en sommerdyne og så måtte jeg jo finde en der så kunne jeg få en til en kanon pris for sommer og vinter dyne og bærepladen som jeg gerne ville have til den lille. så måtte jeg jo slå til.

Vi fik i Maj en til hver, så kom svingermor også lige med 2 vinterdyner, det er da rart nok. Da vi så køber barnevogn + det løse, jamen så hørte der lige dyne og pude med plus min onkel har en vinterdyne og pude, hehe. Det er ALLE sammen babydyner og puder, hmm. Så tror vi har en til dagplejen hvis det er

Anmeld

19. juni 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Vi fik i Maj en til hver, så kom svingermor også lige med 2 vinterdyner, det er da rart nok. Da vi så køber barnevogn + det løse, jamen så hørte der lige dyne og pude med plus min onkel har en vinterdyne og pude, hehe. Det er ALLE sammen babydyner og puder, hmm. Så tror vi har en til dagplejen hvis det er

Er ret sikker på I har nok til dp også.

Men det er nu rart med lidt ekstra der kan jo ske uheld. Vi har lange perioder med Nicklas når han er dårlig og så kan der altså godt ske uheld.

så er en ekstra dyne rar at have

Anmeld

19. juni 2011

Kofoed.

Er ret sikker på I har nok til dp også.

Men det er nu rart med lidt ekstra der kan jo ske uheld. Vi har lange perioder med Nicklas når han er dårlig og så kan der altså godt ske uheld.

så er en ekstra dyne rar at have

Det er jo det, så kan besteforældrene måske også have en liggende

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Ej hvor er i heldige!!! Ville sådan ønske, at vi havde et værelse at indrette til vores lille dreng! Sagen er bare den, at vi bor i en toværelses lejlighed - så ind til videre hører babydrengen til i vores soveværelse!

Det ville være dejligt at have et børneværelse hvor man kunne male om indrette  Men samtidigt har jeg også indfundet mig med, at det er sådan her noget tid.
Vi tænker at vi flytter inden for de næste 2-2½ år og så skal jeg tage revance!

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ej hvor er i heldige!!! Ville sådan ønske, at vi havde et værelse at indrette til vores lille dreng! Sagen er bare den, at vi bor i en toværelses lejlighed - så ind til videre hører babydrengen til i vores soveværelse!

Det ville være dejligt at have et børneværelse hvor man kunne male om indrette  Men samtidigt har jeg også indfundet mig med, at det er sådan her noget tid.
Vi tænker at vi flytter inden for de næste 2-2½ år og så skal jeg tage revance!

Da Nicklas blev født boede vi også i en to værelses det var fint mens han var helt lille men da han blev 6 måneder begynd han at reagere på os når vi gik i seng.

Så er glad for vi er flyttet nu. nu har vi to værelser og vi er rykket i havestuen hvilket også er helt fint for os for vi sover jo kun i vores seng.

Måtte også bare gør Nicklas værelse helt perfekt da vi flyttede han malede en kæmpe maqueen og bulme på hans væg og bliver ved med at rykke rund, nu fordi han er blevet så stor at han har fået ny seng pulsebordet det bruger vi ikke så meget mere og der skal være plads til hans togbane som snart tyder hele lejligheden. Har sagt til farfar han skal se at bygge ud for vi kan ikke være her mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.