Det hele er bare noget rigtig øv lige nu, og har været det siden vi købte vores ellers rigtig dejlige hus. Ifølge banken skulle det sagtens kunne løber rundt med pengene, men hvor f... er de penge henne. Vi knokler og knokler, men alligevel kan vi bare ikke få det til at hænge sammen, vi bruger så lidt penge som muligt, men alligevel er der underskud når det hele skal betales. Banken vil ikke hjælpe os. Vi har derfor taget den sværre beslutning at sælge vores hus igen, desværre nok med tab som det ser ud med boligmarkedet nu. Det er den rigtige beslutning vi har taget, men det gøre bare rigtig ondt, men hellere det her end at det hele på et eller andet tidspunkt ryger på tvang. Det er en rigtig trals jul her hjemme, penge er der næsten ingen af, så vi har måtte sælge nogle ting for at kunne få råd til gaver bare til ungerne. Det er os der står for julen i år men hvordan vi komme over den udgift ved jeg ikke. Forhåbentligt er der et par der køber vores hund på søndag, og juleænderne har vi liggende i fryseren fordi der var rigtig godt tilbud på dem for et par uger siden, men det er jo kun en meget lille del af det hele til jul. Vi håber det kan gi nogle flere penge hvis vi lejer et hus eller lejlighed, vi er i hvertfald klar til at gøre alt for at få det til at køre rundt igen. Heldigvis er det hele ikke gået ud over forholdt mellem manden og jeg, det er da altid noget. Imorgen skal så gå med at ringe til mæglere så vi kan få nogel tilbud fra nogele stykker.
Øv jeg sys det er trist og rigtig meget trals det hele lige nu.
Anmeld