Kombivogne, erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Katja-Maria

HeidiØ skriver:

Ja, jeg kunne heller ikke finde noget negativt udover det med den bløde lift!

Har termin 10. sept, så der er lang tid sys jeg  .. Meen tiden går rimelig hurtigt synes jeg.

Ok, ja lige pludseligt går det stærkt  

Jeg ville først have købt en Trille Hippa, da det er nogenlunde samme koncept, men jeg var desværre for sent ude... Der var min. 7 ugers leveringstid, så den chance turde jeg ikke tage. Er nu også sikker på, at jeg vil blive tilfreds med denne vogn. Glæder mig i hvert fald som et lille barn til jeg skal ud og trille med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

HeidiØ

Katja-Maria skriver:

Ok, ja lige pludseligt går det stærkt  

Jeg ville først have købt en Trille Hippa, da det er nogenlunde samme koncept, men jeg var desværre for sent ude... Der var min. 7 ugers leveringstid, så den chance turde jeg ikke tage. Er nu også sikker på, at jeg vil blive tilfreds med denne vogn. Glæder mig i hvert fald som et lille barn til jeg skal ud og trille med den

Jeg har også haft kig på Trille - vi var nemlig ude i en Trille Fix de havde på tilbud i Ønskebørn.. kender ikke lige Hippa'en - men grunden til vi fravalgte var at bremsen bare var mega stram og larmede helt sindssygt

Hehe kan godt forstå du ikke turde bestille så  .. det er også lige opover for dig nu!

Ved du hvad, vi skal bare grine af alle dem der kommer baksende med deres kæmpe dyre emmaljunga! Så overhaler man nærmest indenom med en smart aston! ... Det blir skægt

Anmeld

31. juli 2011

matti08

Hej

Jeg bor i Århus og var i byen igår og hørte at der snart åbner en butik hvor man kan leje barnevogne. Jeg fik en folder og kunne se at de havde alle de kendte mærker og priserne var fra 150-300-kr om året. Det synes jeg er super så kan alle min børn have mulighed for at have en ny barnevogn Det var noget med at man kunne komme efter et år og evt. skifte til en klapvogn, hvis det var det der var behov for. hvad synes I, piger? er det kun mig der synes det er dejligt med sådan en mulighed???

Anmeld

31. juli 2011

matti08

ups, det passer ikke med 150-300 om året det var pr. måned i et år

Anmeld

1. august 2011

tlplykke78

Hejsa.. Jeg har termin 17/9....

Er på udkig efter barnevogn til 3 og sidste barn. Har haft en billig model dyr model og er bare blevet så meget i tvivl med hvad jeg ska lvælge nu.. En brugt odder til 3500 kr - men er 6 år gammel, synes det er mange penge for en så gammel men velholdt flot vog man ved holder til noget.

Har kigget på tetunia monsun osse med drejehjul foran, men er blevet frarådet den..

Har osse forelsket mig i denne aston, men hvordan sætter man barnevogns kalechen  på er det en enkelt klik system eller  med ramme synes ikke at kan se det. Og er den stabil nok når den nu er så lang ligge mål når man går med den ? ?

Er sgu i tvivl.. Nogen erfaringer ??

Anmeld

1. august 2011

tlplykke78

tlplykke78 skriver:

Hejsa.. Jeg har termin 17/9....

Er på udkig efter barnevogn til 3 og sidste barn. Har haft en billig model dyr model og er bare blevet så meget i tvivl med hvad jeg ska lvælge nu.. En brugt odder til 3500 kr - men er 6 år gammel, synes det er mange penge for en så gammel men velholdt flot vog man ved holder til noget.

Har kigget på tetunia monsun osse med drejehjul foran, men er blevet frarådet den..

Har osse forelsket mig i denne aston, men hvordan sætter man barnevogns kalechen  på er det en enkelt klik system eller  med ramme synes ikke at kan se det. Og er den stabil nok når den nu er så lang ligge mål når man går med den ? ?

Er sgu i tvivl.. Nogen erfaringer ??

Den til nummer 2 er knækket i stellet derfor vil jeg have en ny og den første ja den er 10 år gammel og helt uden for standard!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.