Katja-Maria skriver:
Jeg har købt en, men da jeg ikke har født endnu, har jeg af gode grunde ikke prøvet den i praksis.
Den virker lækker nok og er umiddelbart god at køre med. Jeg har dog valgt, at købe en autostol, da jeg ikke føler mig tryg ved at bruge den der medfølger (det er jo altså polsk - og jeg tvivler derfor på, at den lever helt op til de danske krav).
Men alt i alt, virker den god og jeg er sikker på, at jeg vil blive glad for den. Det gode ved denne vogn, er jo det lange liggemål og de drejebare hjulene 
Du skal dog være forberedt på, at skulle købe ekstra madrasser, da de er meget tynde - både til liften og barnevognen, men sådan er det jo også ofte med andre barnevogne...
Bare til info, så købte jeg en Rømer-autostol i Babysam til 400 kr. i sidste uge. De sælger dem de tidligere har haft udlejet og de er virkelig pæne - altså virkelig pæne
Til jer andre der har købt Aston- eller Bostonvognen, er inderfoeret også gråt i jeres med små barnevogne på??
Det er det i min - ikke at det gør noget - men det ærgrer mig lidt, at jeg ikke undersøgte, om der var andre farver inden jeg bestilte
Taak for svar. Ca. det samme ejg synes er fordel og ulemper. 
Ang. autostolen har jeg også fået at vide at efter baby er 65 cm "sidder" de ubehageligt i den. så man alligevel skal ud og købe ny.