Kombivogne, erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ja, nu skal jeg ikke kloge i hvordan den er når den er taget i brug! Men vi har fået den hjem for et par uger siden, og er helt vilde. Alt virker tip top, både barnevogn, klapvognsdelen og autostolen!  .. og det fede er at prisen er lav, servicen er vildt hurtig og du kan få den i mange fede farver.

Deres showroom ligger på amager - vi var ikke derude, så vi tog egentlig bare chancen, hehe! Og vi har ikke fortrudt. Det fede er at den jo har 360 graders hjul foran og liggemålet er ret stort i lift + barnevogn i forhold til det er en kombivogn. Det eneste jeg lige kan se som minus er at liften er blød i siderne, og man er nødt til at have sig en ekstra madras til den, for den er ret hård den der bare er. Men sådan er det vidst tit når man køber vogn

Forskellen på aston og boston er kun at boston har en kopholder og aston har et større indkøbsnet forneden

Taaak for svar.

Synes også den er rigtig fin g fedt man kan få i forskellige farver.

er så lidt træt af den bløde lift og det med madrassen kan jo heldigvis hurtig laves om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Taaak for svar.

Synes også den er rigtig fin g fedt man kan få i forskellige farver.

er så lidt træt af den bløde lift og det med madrassen kan jo heldigvis hurtig laves om.

Ork ja, det er bare ud og ha fat i en ny  .. jeg har også påtænkt at købe en gammel barnevogn til billig penge til at have stående så han kan sove ude af og til i den Og så den anden til at køre i

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Katja-Maria skriver:

Jeg har købt en, men da jeg ikke har født endnu, har jeg af gode grunde ikke prøvet den i praksis.

Den virker lækker nok og er umiddelbart god at køre med. Jeg har dog valgt, at købe en autostol, da jeg ikke føler mig tryg ved at bruge den der medfølger (det er jo altså polsk - og jeg tvivler derfor på, at den lever helt op til de danske krav).

Men alt i alt, virker den god og jeg er sikker på, at jeg vil blive glad for den. Det gode ved denne vogn, er jo det lange liggemål og de drejebare hjulene

Du skal dog være forberedt på, at skulle købe ekstra madrasser, da de er meget tynde - både til liften og barnevognen, men sådan er det jo også ofte med andre barnevogne...

Bare til info, så købte jeg en Rømer-autostol i Babysam til 400 kr. i sidste uge. De sælger dem de tidligere har haft udlejet og de er virkelig pæne - altså virkelig pæne  

Til jer andre der har købt Aston- eller Bostonvognen, er inderfoeret også gråt i jeres med små barnevogne på??

Det er det i min - ikke at det gør noget - men det ærgrer mig lidt, at jeg ikke undersøgte, om der var andre farver inden jeg bestilte  

Taak for svar. Ca. det samme ejg synes er fordel og ulemper.

Ang. autostolen har jeg også fået at vide at efter baby er 65 cm "sidder" de ubehageligt i den. så man alligevel skal ud og købe ny.

Og hvad med pusletaksen egentlig,

Hvordan er den? Kun 1 stort rum eller hvordan?

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ork ja, det er bare ud og ha fat i en ny  .. jeg har også påtænkt at købe en gammel barnevogn til billig penge til at have stående så han kan sove ude af og til i den Og så den anden til at køre i

Okay..

Mht pusletasken er den så fin nok? Eller er det bare en alt for billig taske med kun 1 stort rum?

Anmeld

19. juni 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Okay..

Mht pusletasken er den så fin nok? Eller er det bare en alt for billig taske med kun 1 stort rum?

Tænk, det kan jeg ikke lige huske - måske Katja-Maria kan og har den i nærheden - min er heeeelt nede i kælderen  men mener den var okay!

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Tænk, det kan jeg ikke lige huske - måske Katja-Maria kan og har den i nærheden - min er heeeelt nede i kælderen  men mener den var okay!

Oka tak.  Har spurgt hende også.

Anmeld

19. juni 2011

Katja-Maria

HeidiØ skriver:

Det lyder som om vi er ret enige om vores nye vogn  Hvornår skal din tages i brug?

jeg vil lige undersøge det med foret.. den står i kælderen, orker ikke lige gå derned nu  Lovede også et billede til min anden tråd! Hehe!

Ja, heldigvis da! Jeg var meget betænksom ved at købe den, men da jeg har ikke kunnet finde noget dårligt om den nogensteder (har virkelig lavet min research), valgte jeg at bestille den  Jeg var dog lige ude og se den inden...

Jeg har termin 13. juli - altså om 3 uger og 3 dage Hvad med dig? Er det tæt på den skal luftes?

Anmeld

19. juni 2011

HeidiØ

Katja-Maria skriver:

Ja, heldigvis da! Jeg var meget betænksom ved at købe den, men da jeg har ikke kunnet finde noget dårligt om den nogensteder (har virkelig lavet min research), valgte jeg at bestille den  Jeg var dog lige ude og se den inden...

Jeg har termin 13. juli - altså om 3 uger og 3 dage Hvad med dig? Er det tæt på den skal luftes?

Ja, jeg kunne heller ikke finde noget negativt udover det med den bløde lift!

Har termin 10. sept, så der er lang tid sys jeg  .. Meen tiden går rimelig hurtigt synes jeg.

Anmeld

19. juni 2011

Katja-Maria

Anonym skriver:

Taak for svar. Ca. det samme ejg synes er fordel og ulemper.

Ang. autostolen har jeg også fået at vide at efter baby er 65 cm "sidder" de ubehageligt i den. så man alligevel skal ud og købe ny.

Og hvad med pusletaksen egentlig,

Hvordan er den? Kun 1 stort rum eller hvordan?

Haha, jeg er ny i det her, så det går lidt langsomt  Pusletasken er lille og har kun et rum, men jeg vil bestemt give den en chance..

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Katja-Maria skriver:

Haha, jeg er ny i det her, så det går lidt langsomt  Pusletasken er lille og har kun et rum, men jeg vil bestemt give den en chance..

Det er helt iorden..

Og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.